10.000 άτομα να περιμένουν για ένα μπέργκερ; Και όμως μπορεί να συμβεί, όταν αυτό προέρχεται από τον διάσημο YouTuber MrBeast κατά κόσμον Jimmy Donaldson, ο οποίος άνοιξε μπεργκεράδικο στο ΝιουΤζέρσεϊ.
Συγκεκριμένα, ο πασίγνωστος MrBeast άνοιξε το πρώτο του κατάστημα με μπέργκερ πριν λίγες ημέρες και 10.000 άτομα κατέκλυσαν το American Dream -εμπορικό κέντρο- που βρίσκεται το κατάστημα για τα εγκαίνια. Αξίζει να σημειώσουμε, πως ο Youtuber ξεκίνησε στα τέλη του 2020 το εγχείρημα με τα μπέργκερ, ωστόσο παρασκευάζονταν μόνο σε ghost kitchen. Πώς, όμως κατάφερε να συγκεντρώσει τόσα άτομα και να μιλάμε και για ρεκόρ πωλήσεων; Μήπως πια διανύουμε μια νέα εποχή όσον αφορά την επιλογή στο φαγητό;
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο MrBeast, οι ακόλουθοι και τα μπέργκερ
Ο MrBeast έχει πάνω από 104 εκατομμύρια συνδρομητές στο YouTube και είναι ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους creators στον κόσμο, κερδίζοντας 54 εκατομμύρια δολάρια μόνο το 2021!
Όπως αναφέραμε και παραπάνω το 2020 ξεκίνησε με εικονικά καταστήματα και έχοντας την υποστήριξη από τους followers του, το εγχείρημά του έγινε πολύ δυνατό, καθώς μέσα στο πρώτο τρίμηνο υπήρχε ψηφιακά διαθέσιμο σε πάνω από 300 «τοποθεσίες», ξεπερνώντας τις 1 εκατ. πωλήσεις σε μπέργκερ. Η εν λόγω επωνυμία έγινε γρήγορα η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις τόσο στο iTunes όσο και στο Google Play και ήταν μία από τις κορυφαίες πέντε πιο δημοφιλείς αναζητήσεις στο Google παγκοσμίως. Με άλλα λόγια, το MrBeast Burger πέτυχε χωρίς καν κατάστημα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Από τη virtual στη real life
Όλα τα παραπάνω δεν είναι απλά συγκυρίες, καθώς πλέον υπάρχει και φυσικό κατάστημα και ενώ μπορεί να έχουν υπάρξει πολλοί celebrities που προσπάθησαν να δοκιμάσουν κάτι παρόμοιο, δεν είχαν την επιτυχία του MrBeast.
Αυτό που είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον σε αυτή την περίπτωση είναι ότι φαίνεται η αλλαγή νοοτροπίας στους καταναλωτές. Με απλά λόγια, οι νεότερες γενιές έχουν κουραστεί από food brands που δεν τους φαίνονται ελκυστικά ή οικεία. Θεωρητικά, λοιπόν, σήμερα είναι δύσκολο για ένα brand να ανταγωνιστεί κάποιον που θεωρείται διασκεδαστικός, ειλικρινής και οικείος. Αυτό με τη σειρά του φέρνει και μια νέα αλλαγή ακόμη και σε οικονομικό επίπεδο που κατά συνέπεια δημιουργεί μια νέα τάξη πραγμάτων στην κοινωνία.
Δεν είναι πια ένα μπέργκερ από μια γνωστή αλυσίδα το ζητούμενο. Οι καταναλωτές θέλουν το φαγητό τους όταν το θέλουν, όπου το θέλουν και όπως το θέλουν, δηλαδή, να έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν το αγαπημένο τους φαγητό όχι μόνο στο κατάστημα, αλλά μέσω πολλαπλών επιλογών. Ως εκ τούτου, ακόμη και γνωστά εστιατόρια αλλάζουν και προσφέρουν νέες υπηρεσίες, όπως το drive-thru. Τέλος, αν μπορούσαμε να προσθέσουμε κάτι ακόμη για τη νοοτροπία που έχει η νέα γενιά είναι ότι για εκείνη ο κόσμος δεν αλλάζει, έχει ήδη αλλάξει και οι αγαπημένοι τους δημιουργοί -ό,τι και αν σημαίνει αυτό- βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Το οικείο και το προσιτό είναι αυτό που κερδίζει έδαφος. Οι influencers και δεν εννοούμε μόνο από το Instagram έχουν μπει και εκείνοι στον τομέα του food ασκώντας τη δική τους επιρροή στην αγορά.