Στο γευστικό τοπίο της Θεσσαλονίκης, το εστιατόριο Μαύρη Θάλασσα ξεχωρίζει τόσο για την αυθεντική του κουζίνα όσο και για την εντυπωσιακή του παρουσία στα social media. Μέσα από viral βίντεο και εμπνευσμένες γαστρονομικές δημιουργίες, η οικογενειακή αυτή επιχείρηση συνδυάζει την παράδοση των 100 ετών με τη σύγχρονη ψηφιακή στρατηγική – και μάλιστα με επιτυχία!
Η γεύση της νέας παράδοσης και ο viral αστακός
Όταν το 1984 η Σόνια Μαργαρίτου και ο Αλέξανδρος Τοκίδης ανέλαβαν εξ ολοκλήρου τη διαχείριση της επιχείρησης, το πρώτο τους μέλημα ήταν να διατηρήσουν την ποιότητα. Η φιλοσοφία τους παραμένει η ίδια: προτεραιότητα στην πρώτη ύλη και η σωστή ανάδειξή της, κάτι που φαίνεται στα εξαιρετικά πιάτα θαλασσινών, όπως ο μοναδικός λευκός ταραμάς και οι γαρίδες του Θερμαϊκού. Ωστόσο, η εξέλιξη της Μαύρης Θάλασσας δεν περιορίστηκε μόνο στην κουζίνα. Ο γιος τους Γιώργος πήρε την πρωτοβουλία να μεταφέρει την εμπειρία του εστιατορίου στις οθόνες μας μέσω των social media.«Ήμασταν αρχικά διστακτικοί», ομολογεί ο Αλέξανδρος, «αλλά ο Γιώργος μάς έδειξε ότι η αυθεντικότητα και το πάθος μας μπορούν να γίνουν viral». Το πρώτο βίντεο που έγινε viral; Ένα βίντεο που εξηγούσε τη διαφορά ανάμεσα στον αρσενικό και τον θηλυκό αστακό! «Ξαφνικά όλοι μας μιλούσαν για αυτό», λέει η Σόνια γελώντας. Από τότε η επιτυχία στα social media έχει ανοίξει νέους δρόμους για το εστιατόριο, με εκατοντάδες followers να παρακολουθούν καθημερινά τις δημιουργίες τους. Η κυρία Σόνια και ο κυρ Αλέκος, όπως αποκαλούνται στα βίντεο, έχουν γίνει πλέον σταρ (χωρίς να χρειαστεί καν να πάνε στο «MasterChef»). «Το εστιατόριό μας είχε ήδη φήμη, ήταν αρκετά γνωστό στην πόλη και σε κάποιους ανθρώπους στην υπόλοιπη χώρα, που κάθε φορά που έρχονταν στη Θεσσαλονίκη μας επισκέπτονταν. Όμως με τα βίντεο ανοίξαμε ακόμα περισσότερο τον κύκλο μας και την επιρροή μας, πλέον μας παρακολουθούν άνθρωποι κυριολεκτικά από όλον τον κόσμο, πολλοί από τους οποίους μας επισκέπτονται και ζητούν να βγουν μια φωτογραφία ή ένα βίντεο μαζί μας. Τα social media μάς έδωσαν τη δυνατότητα να έρθουμε σε επαφή με έναν κόσμο που χωρίς αυτά πολύ δυσκολότερα ή πολύ αργότερα θα μας γνώριζε».
TikTok : 2 εκατ.
Instagram: 5 1 , 5 χιλ.