Όσοι δoύλευαν από το σπίτι τους κατά τη διάρκεια της καραντίνας έφαγαν περισσότερο παγωτό, σύμφωνα με έρευνα της πολυεθνικής εταιρίας Unilever που κατέγραψε την τροποποίηση των συνηθειών των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Το BBC σε άρθρο του παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας.
Όπως αναφέρεται η κατανάλωση φαγητού και γλυκού στο σπίτι αντικατέστησε την έξοδο σε εστιατόρια και σε μπαρ με τις πωλήσεις των παγωτών να σημειώνουν άλμα 26% το παραπάνω τετράμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία από τις φίρμες παγωτού που ελέγχει η Unilever.
Επίσης, σημειώθηκε αύξηση στην κατανάλωση τσαγιού στο σπίτι -κατά τις 4%- με τις πρώτες μέρες της καραντίνας να εμφανίζουν τεράστια αύξηση στις μάρκες τσαγιού αλλά και άλλων προϊόντων μακράς διαρκείας τόσο στη Βόρεια Αμερική όσο και στην Ευρώπη. Άλλα προϊόντα που εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων ήταν οι σούπες και οι σάλτσες, όπως η κέτσαπ.
Αξιοσημείωτο είναι ωστόσο πως παρά την αύξηση στην κατανάλωση του παγωτού τόσο λιγότερες αγορές πραγματοποιήθηκαν για σαμπουάν και αποσμητικά στην καραντίνα σε διεθνές επίπεδο.
Η υποχρεωτική παραμονή στο σπίτι, συχνά με κατ’ οίκον εργασία έκανε μεγάλη μερίδα καταναλωτών να αμελήσει την προσωπική της φροντίδα κατά την περίοδο Μαρτίου-Ιουνίου, όπως αναφέρει η έρευνα. To γεγονός αυτό φαίνεται να οφείλεται στις λιγότερες ευκαιρίες μετάβασης στην εργασία και στις λιγότερες εξόδους.
Διαβάστε επίσης:
Το μπαχαρικό με την αντιική δράση
Η κανέλα μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με νέα έρευνα
Κορωνοϊός: Διαδικτυακά ψωνίζει τρόφιμα το 1/3 των καταναλωτών