Καθώς οι χώρες σε όλον τον κόσμο ανοίγουν δειλά δειλά τους δημόσιους χώρους μετά το λουκέτο λόγω της πανδημίας, εστιατόρια και ταχυφαγεία διαγκωνίζονται να επινοήσουν τρόπους κοινωνικής αποστασιοποίησης των πελατών, πρωτότυπους και κυρίως διασκεδαστικούς.
Για παράδειγμα, πολλά φραντσάιζ της αλυσίδας Burger King στη Γερμανία, δοκιμάζουν καινούργια λύση στο πρόβλημα: δίνουν στους πελάτες τεράστιες «κορώνες κοινωνικής αποστασιοποίησης».
Αρχικά, αυτά τα καπέλα κατασκευάστηκαν για διαφημιστικό σποτάκι στη γερμανική τηλεόραση, αλλά από την περασμένη Παρασκευή δοκιμάζονται ως λύση εξασφάλισης της αναγκαίας απόστασης μεταξύ των πελατών, ώστε να εμποδιστεί η περαιτέρω διάδοση της Covid-19.
«Θέλαμε να ενισχύσουμε τους κανονισμούς υψηλής ασφάλειας και τα πρότυπα υγιεινής που ακολουθούν τα εστιατόρια της BK. Η “κάνε την μόνος σου” κορώνα κοινωνικής αποστασιοποίησης ήταν ένας διασκεδαστικός και παιχνιδιάρικος τρόπος να θυμίσουμε στους πελάτες μας να εφαρμόζουν κοινωνική αποστασιοποίηση ενώ απολαμβάνουν το πιάτο τους στα εστιατόριά μας» δήλωσε στο Business Insider εκπρόσωπος της Burger King Germany, όπως αναφέρει το ΑΠΕ.
Η αλυσίδα ανήρτησε φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και ο κόσμος ενθουσιάστηκε. Τα καπέλα -διπλώνονται, και πρέπει να τα φτιάξει ο πελάτης- δίνονται σε κάποια γερμανικά φραντσάιζ του εμπορικού σήματος μαζί με πακέτο για το σπίτι.
Διαβάστε ακόμη:
Γαλλία: Με άδεια τραπέζια κάνουν έκκληση για βοήθεια οι εστιάτορες
Μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13%
Πλατινένιο διεθνές βραβείο για το ελαιόλαδο αγριελιάς της E La Won