Η σοκολάτα είναι χωρίς αμφιβολία η γεύση της πιο ρομαντικής ημέρας του χρόνου. Το κόκκινο είναι το χρώμα της. Ο συνδυασμός των δύο αυτών στοιχείων είναι ίσως η πιο πετυχημένη «συνταγή» για το δώρο που θα κάνουμε στο αγαπημένο μας πρόσωπο για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Ζητήσαμε από τo efood να μας δώσει στοιχεία για το τι επιλέγουν οι Έλληνες να στείλουν ως έκπληξη στο ταίρι τους, ή να προμηθευτούν οι ίδιοι με τον πιο εύκολο, γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο ώστε να κάνουν το δώρο τους.
Είναι τα γλυκά ή τα λουλούδια οι «πρωταθλητές» της ημέρας; Ποια κατηγορία δώρων εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο όλα όσα θέλουν να δείξουν και να πουν οι ερωτευμένοι; To efood, που είναι η Νο1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, έχει καταγράψει τις τάσεις, και μοιράστηκε μαζί μας τις πιο δημοφιλείς επιλογές για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Στην αντίστροφη μέτρησή μας, βρίσκουμε στην 3 η θέση των επιλογών των ερωτευμένων το κρασί. Η κάρτα με το «Σ’ αγαπώ» συνόδευσε περισσότερα από 2.000 φιάλες κρασί ή άλλα οινοπνευματώδη που παραδόθηκαν από το efood στις 14 Φεβρουαρίου 2024. Τη 2 η θέση του βάθρου των πιο αγαπημένων δώρων για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου έχει κατακτήσει η σοκολάτα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του efood από τις παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν πέρσι αυτήν την ημέρα, οι ερωτευμένοι αγόρασαν περισσότερες από 6.000 σοκολάτες. Πιο δημοφιλής επιλογή παραμένει η κλασική σοκολάτα γάλακτος, ενώ ακολουθούν η σοκολάτα με γεύση φράουλα και η σοκολάτα με μπισκότο. Τούρτες και άλλα σοκολατένια γλυκά κατέγραψαν επίσης κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων στα συνεργαζόμενα ζαχαροπλαστεία.
Στην κορυφή των προτιμήσεων των δώρων για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου πέρσι είναι τα λουλούδια. Περισσότερες από 18.000 ανθοδέσμες παραδόθηκαν τη συγκεκριμένη ημέρα μέσω του efood. Τα τριαντάφυλλα είναι σταθερά η πρώτη επιλογή των ερωτευμένων και ακολουθούν οι τουλίπες για εκείνους που επιθυμούν κάτι πιο εναλλακτικό. Εκτός από τα ανθοπωλεία, τα ζαχαροπλαστεία και τις κάβες, ψηλά στις προτιμήσεις καταγράφονται, επίσης, είδη περιποίησης και προσωπικής φροντίδας και εσώρουχα. Συνολικά από τα στοιχεία, βλέπουμε ότι οι πωλήσεις λουλουδιών, σοκολάτας, κρασιού και δώρων, μέσω της πλατφόρμας του efood, σημειώνουν κατακόρυφη αύξηση την 14 η Φεβρουαρίου σε σύγκριση με τις παραγγελίες των προηγούμενων ημερών.
Η τάση αυτή επιβεβαιώνει ότι πολλοί επιλέγουν να κάνουν τις αγορές για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου ακόμα και την τελευταία στιγμή, αξιοποιώντας την ταχύτητα, την ευελιξία και την αξιοπιστία που προσφέρει το efood για την έγκαιρη παράδοση των δώρων και προϊόντων. Το efood σταθερά προσφέρει αξιόπιστες λύσεις, εξασφαλίζοντας ότι κάθε ρομαντική κίνηση μπορεί να πραγματοποιηθεί στην ώρα της. Στο efood market διατίθενται κρασιά από αναγνωρισμένα οινοποιεία της χώρας, και άλλα ξεχωριστά ρομαντικά δώρα. Επιπλέον, μέσα από την πλατφόρμα, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν λουλούδια, μοναδικά γλυκά ή κρασιά και ποτά, από τα αγαπημένα ανθοπωλεία, ζαχαροπλαστεία και κάβες της γειτονιάς. Το efood έχει κάθε δυνατή επιλογή για το δώρο του Αγίου Βαλεντίνου.