Η νέα πλατφόρμα Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος, ακούει στο όνομα «ΑΒηταρι της Αγάπης» και αποτυπώνει όλη τη φιλοσοφία της εταιρείας, που στόχο έχει την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την υπεύθυνη στάση σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας, φροντίζοντας οι ενέργειες να έχουν διάρκεια και επιβεβαιώνοντας ότι η συνεισφορά συναντά την ανάγκη και η πράξη την ουσία.
Το «ΑΒηταρι της Αγάπης» λοιπόν, περιέχει τις δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας -αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους, που διατρέχει κάθε στρατηγική επιλογή-, ενώ χωράει ακόμα περισσότερα ή αλλιώς τις μελλοντικές δράσεις τους.
Συγκεκριμένα, εδώ και χρόνια στην ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιούν ολοκληρωμένα προγράμματα με σκοπό την ενίσχυση των περιοχών που δραστηριοποιούνται. Εστιάζοντας στα προβλήματα σίτισης, προσφέρουν καθημερινά τρόφιμα από τα καταστήματα της αλυσίδας σε τοπικούς φορείς, σε συνεργασία με το «Μπορούμε», καθώς και από τις αποθήκες τους στην «Τράπεζα Τροφίμων». Παράλληλα, έχουν δημιουργήσει τα προϊόντα και τα κουπόνια καλού σκοπού (τα οποία πωλούνται σε όλα τα καταστήματα τους), τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις των οποίων δίνονται για την ενίσχυση φορέων που βοηθούν παιδιά σε όλη την Ελλάδα.
Επίσης, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, διασφαλίζουν ότι χιλιάδες μικροί μαθητές, σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα, έχουν καθημερινά και για όλο το χρόνο πρόσβαση σε ένα θρεπτικό και υγιεινό γεύμα. Μόνο το 2016, από όλα τα προγράμματα της ΑΒ προσφέρθηκαν 907.966 γεύματα, αξίας 2.449.976€ σε συνανθρώπους μας που το είχαν ανάγκη, σε όλη τη χώρα!
Τέλος, με σεβασμό στις μελλοντικές γενιές, εφαρμόζουν σταθερά φιλικές πολιτικές προς το περιβάλλον και επενδύουν στην ανακύκλωση, εντάσσοντας σύγχρονα κέντρα διαχείρισης συσκευασιών σε πολλά καταστήματα του δικτύου. Σήμερα, σε 70 κέντρα στα Αβητικά καταστήματα, ανακυκλώνονται συσκευασίες έως και έξι υλικών, ενώ το 2016, ανακυκλώθηκαν περίπου 2,7 εκ. συσκευασίες.