Ένα από τα πιο γνωστά brand της μεξικανικής street food κουλτούρας κάνει την είσοδό του στην ελληνική αγορά. Tα Taco Bell ετοιμάζονται να ανοίξουν το πρώτο τους κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, μέσα στο καλοκαίρι του 2025. Αν και η ακριβής τοποθεσία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, το σίγουρο είναι ότι οι λάτρεις του Tex-Mex φαγητού θα έχουν σύντομα την ευκαιρία να δοκιμάσουν crunchy Tacos, burritos, quesadillas και crispy nachos από ένα brand που έχει αφήσει το αποτύπωμά του σε πάνω από 8.500 σημεία παγκοσμίως.
Την άφιξη του brand στην Ελλάδα υπογράφει η Food Plus ΑΕΒΕ, γνωστή για την ανάπτυξη της Pizza Hut από το 1989 και των KFC από το 1997 στη χώρα. Σήμερα, η εταιρεία διαχειρίζεται ένα δίκτυο 21 εστιατορίων KFC σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση προσωπικού για το πρώτο κατάστημα Taco Bell στην πρωτεύουσα.
Η κίνηση αυτή φέρνει στην Ελλάδα μια γεύση από Αμερικανική-Μεξικανική street food κουλτούρα, με τη χαρακτηριστική συνταγή του διάσημου Crunchy Taco το προϊόν-σύμβολο που υπάρχει στο μενού από το 1962, τότε που ο Glen Bell άνοιξε το πρώτο Taco Bell στην Καλιφόρνια.
Τι είναι όμως τα Taco Bell;
Το Taco Bell είναι μια αλυσίδα ταχυφαγείων που ξεκίνησε στις ΗΠΑ και ειδικεύεται στη μεξικανο-αμερικανική κουζίνα, γνωστή ως Tex-Mex. Το μενού του περιλαμβάνει tacos σε διάφορες μορφές (crunchy ή soft), burritos, quesadillas, nachos και άλλες δημιουργικές παραλλαγές που συνδυάζουν έντονες γεύσεις, καρυκεύματα και υλικά όπως μοσχάρι, κοτόπουλο, φασόλια και λιωμένο τυρί. Απευθύνεται κυρίως σε νεανικό κοινό που αγαπά τις γρήγορες, casual επιλογές με fun χαρακτήρα.
Από το 1962, που ο Glen Bell άρχισε να σερβίρει τάκος στην πρώτη τοποθεσία, στο Downey της Καλιφόρνια, μέχρι σήμερα, έχει εξελιχθεί σε ένα πολιτισμοκεντρικό, lifestyle brand που παρέχει νόστιμο, προσιτό φαγητό, με τολμηρές γεύσεις, εμπνευσμένο από το Μεξικό. Πέρα από τις πρωτοπορίες του και τα ποιοτικά συστατικά,, αποτελεί το πρώτο ταχυφαγείο (quick service restaurant – QSR) που προσφέρει πιστοποιημένα μενού από την Αμερικανική Ένωση Χορτοφάγων (American Vegetarian Association – AVA).
Παράλληλα, παρέχει εκπαιδευτικές ευκαιρίες μέσω του μη κερδοσκοπικού τους οργανισμού, του Ιδρύματος Taco Bell, το οποίο έχει χορηγήσει πάνω από 155 εκατομμύρια δολάρια σε επιχορηγήσεις και υποτροφίες, με επίκεντρο την εκπαίδευση και τις επαγγελματικές ικανότητες. Από το 2006, έχει υποστηρίξει πάνω από 2.000 καλλιτέχνες και συγκροτήματα με το πρόγραμμα Feed the Beat, παρέχοντας στους μουσικούς δωροεπιταγές Taco Bell αξίας 500 δολαρίων και ενισχύοντας την προβολή τους μέσω διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόσφατα, μάλιστα, ξεκίνησε το πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Εκτός των εστιατορίων, οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Taco Bell μέσω της εφαρμογής, όπου τα μέλη επιβράβευσης μπορούν να κερδίσουν δωρεάν φαγητό, να έχουν έγκαιρη πρόσβαση σε νέα προϊόντα που λανσάρονται και να ξεκλειδώσουν πολλά άλλα. Η Taco Bell έγινε το πρώτο ταχυφαγείο που λάνσαρε μια εφαρμογή για κινητά στα εστιατόριά στις ΗΠΑ τόσο για παραγγελίες drive-thru όσο και για παραγγελίες φαγητού. Η Taco Bell έχει ανακηρυχθεί ως μία από τις 100 πιο επιδραστικές εταιρείες του TIME για το 2023, έχει βραβευτεί από το περιοδικό Entrepreneur ως Franchise της χρονιάς για τα τελευταία πέντε χρόνια και περιλαμβάνεται στις πιο καινοτόμες εταιρείες του Fast Company για το 2023 και το 2024.
Διαβάστε επίσης
Starlight: Περιμέναμε μία ώρα στην ουρά για το talk of the town smash burger της Αθήνας
Comet: Το γκουρμέ burger των Μελισσίων
Big Nick: Εστιατορικά burgers με χειροποίητες in house παρασκευές