Αγαπάμε το φαγητό! Συζητάμε γι’ αυτό, το σκεφτόμαστε, οργανώνουμε πράγματα γύρω από αυτό, εμπνεόμαστε και δημιουργούμε συνταγές. Γινόμαστε σχολαστικοί με την ποιότητα και έχουμε απαιτήσεις όχι μόνο ως προς τη γεύση, αλλά και τα συστατικά και τα πρότυπα παραγωγής των προϊόντων που τρώμε.
Ποια είναι αυτά τα πρότυπα; Δεν είναι για όλους τα ίδια, όμως σίγουρα όλοι θα συμφωνούσαμε σε ένα πράγμα. Θα ήταν ιδανικό αν τα συσκευασμένα προϊόντα που ψωνίζουμε, δεν περιείχαν συντηρητικά, πρόσθετα βελτιωτικά και γενικώς, πράγματα που δεν αναγνωρίζουμε από την κουζίνα μας, όταν γυρνάμε τη συσκευασία και διαβάζουμε την ετικέτα.
Όλα ξεκίνησαν από το εξωτερικό, όπου μία μερίδα ενημερωμένων καταναλωτών αποφάσισε ότι θα λάβει δράση για να μπορέσει να καταναλώνει «καθαρά» προϊόντα. Έτσι, γεννήθηκε το κίνημα του “Clean Label”, ένα εγχείρημα το οποίο απαντάει σε όλους τους παραπάνω προβληματισμούς και στοχεύει στην επιστροφή στο «αληθινό» φαγητό, που θα παράγεται αποκλειστικά από φυσικές πρώτες ύλες που καταλαβαίνει ο μέσος καταναλωτής.
Όπως φαίνεται δεν αποτελεί ανάγκη μόνο όσων είμαστε.. foodies! Υπάρχει μία γενικότερη τάση για μεταστροφή προς την υγιεινή διατροφή, η οποία πήρε «τα πάνω »ης» στη διάρκεια της πανδημίας, διευρύνοντας έτσι το καταναλωτικό κοινό που θα αγκάλιαζε το εγχείρημα της «Καθαρής Ετικέτας».
Για να είμαστε δίκαιοι, δεν είναι εύκολη μία τέτοια αλλαγή για την αγορά, καθώς προϋποθέτει ριζικές αλλαγές και επενδύσεις στην παραγωγική διαδικασία. Εκτός βέβαια αν υπάρχουν πρωτοπόροι, όπως ο Καραμολέγκος, που είναι έτοιμοι να κυνηγήσουν αυτό το όραμα! Ήδη στα ράφια των σούπερ μάρκετ κυκλοφορούν με «Καθαρή Ετικέτα» τρεις αγαπημένες σειρές προϊόντων: «Ψωμί για τοστ», «Ψίχατοστ» και «Ψωμί σε φέτες». Χωρίς πρόσθετα, χωρίς συντηρητικά, από 100% φυσικές πρώτες ύλες, που δένουν ιδανικά την παράδοση με τις ανάγκες του σήμερα.
Επενδύοντας στην τεχνολογία του σύγχρονου R&D, ο Καραμολέγκος ανέπτυξε την ιδανική διαδικασία αρτοποίησης, με αποτέλεσμα την ίδια ποιότητα και γεύση που όλοι αναγνωρίζουμε, σε συσκευασμένο ψωμί «Καθαρής Ετικέτας». Μία καινοτομία βασισμένη στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή, που δείχνει το δρόμο για το μέλλον. Ένα μέλλον όπου έχουμε πλέον το δικαίωμα να ενημερωθούμε, να διαβάσουμε και τελικά να επιλέξουμε τι τρώμε!