Το δεύτερο Taste Halkidiki Festival θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 19 Ιουνίου στο Νέο Μαρμαρά, στο Δήμο Σιθωνίας, στη Χαλκιδική. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος μιας σειράς δράσεων, που διοργανώνει το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ενταγμένων στο τοπικό πρόγραμμα της Αναπτυξιακής Χαλκιδικής LEADERCLLD (ΠΑΑ 2014-2020), με στόχο να αναδειχθεί η γαστρονομία της περιοχής.
Τι περιλαμβάνει
Στο χώρο της προβλήτας δίπλα ακριβώς από τη θάλασσα τοπικοί παραγωγοί μελιού, ελιάς, ελαιολάδου, κρασιών, μπίρας, τσίπουρου, βοτάνων από όλη τη Χαλκιδική, θα παρουσιάσουν τα προϊόντα τους στους επισκέπτες. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής, καθώς και παραδοσιακές μαγείρισσες από τους συλλόγους της κοινότητας θα ετοιμάζουν τις γευστικές δημιουργίες τους, βασισμένες σε τοπικές συνταγές. Στη φετινή διοργάνωση συμμετέχει και η Ένωση Επαγγελματιών Μαγειρικής Ελλάδας, Culinary Professionals Greece. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να βαθμολογήσουν το αγαπημένο τους πιάτο και να επιβραβεύσουν τους chef!
Με άρωμα Μικράς Ασίας
Το 2ο Taste Halkidiki Festival θα έχει και άρωμα Μικράς Ασίας, καθώς διανύουμε το 2022, που είναι έτος μνήμης της Μικρασιατικής καταστροφής και η εκδήλωση σε ένα αμιγώς προσφυγικό χωριό είναι μια ευκαιρία για αναφορά στην σπουδαία γαστρονομία των Ελλήνων, που ήρθαν από εκεί. Στα highlights της διοργάνωσης και το Olive Oil Tasting σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο από τον Olive oil Expert Οδυσσέα Βλαχάβα για αυτούς, που θέλουν να μυηθούν στην αναγνώριση των αρωμάτων και των γεύσεων του αγνού παρθένου ελαιόλαδου της Χαλκιδικής.
Σταθερή αναφορά στη γαστρονομία της χώρας
Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής κ. Γιάννης Κουφίδης, στρατηγικός στόχος του Taste Halkidiki είναι, να αποτελεί μια σταθερή αναφορά για την γαστρονομία όλης της Χαλκιδικής, να συμβάλει στην ανάπτυξη περιοχών, τουριστικών και μη με αφορμή τη γαστρονομία, στη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν, αλλά και να συνδέει την παραγωγή με τη μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού, της φιλοξενίας και της εστίασης για την οικονομική ανάπτυξη του τόπου.
Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki. Χορηγοί της εκδήλωσης θα είναι η σχολή Millenium, σπουδαστές της οποίας από τα Τμήματα Επισιτισμού και Τουριστικών Επαγγελμάτων συμμετέχουν στη διοργάνωση, ο Σύλλογος Γυναικών Νέου Μαρμαρά, η αεροπορική εταιρεία Sky Express και η Εμφιαλωτική Άθως απο τις Καλύβες, που χορηγεί τα νερά της διοργάνωσης.
Διαβάστε ακόμη
Το Taste Garden επέστρεψε στο Golden Hall
Το ψαροεστιατόριο Trizoni ταξιδεύει απ’ τη Χαλκιδική στη Θεσσαλονίκη
Ο Δημήτρης επένδυσε σε μια ξεχασμένη συνταγή για ελιές ενός παππού από τη Χαλκιδική και δεν έχασε