Η E-LA-WON συμμετείχε στην επετειακή Anuga – που φέτος γιόρταζε τα 100α γενέθλιά της- με στόχο την ενίσχυση του εξαγωγικού της προφίλ.
Ο CEO της εταιρείας, Ιωάννης Καμπούρης, επισήμανε: «με την παρουσία μας στη μεγαλύτερη – παγκοσμίως – Έκθεση τροφίμων και ποτών παρακολουθούμε τις εξελίξεις στο χώρο και ενισχύουμε τον εξωστρεφή χαρακτήρα μας. Η πορεία των εξαγωγών τόσο το 2018 όσο και το 2019 είναι αναπτυσσόμενη και μοναδικός στόχος μας είναι η διείσδυση σε νέες αγορές, αν λάβουμε υπόψη ότι η Έκθεση Anuga αποτελεί κορυφαίο διεθνές γεγονός, προσελκύοντας περισσότερους από 7.590 εκθέτες και 300.000 και πλέον επισκέπτες από 106 χώρες και βεβαίως η 4η θέση της Ελλάδος μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους».
Στο πλαίσιο της έκθεσης η E-LA-WON παρουσίασε τη νέα συσκευασία λευκής φιάλης που θα υποδεχθεί το νέο blend Αγριελιάς και Μποτσικολιάς, τις νέες ατομικές συσκευασίες ελιάς «exclusive luxury edition-premium taste experiences» αλλά και τη βεβαίωση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής της Διπλωματικής εργασίας με τίτλο: Ολιστική Σχεδίαση συσκευασίας Κολόνιας ελαιόλαδου «Ε-LA-WON» με χρήση τεχνολογίας NFC (Near Field Communication). Tέλος, όπως επισημαίνεται από τον κο Καμπούρη, ήταν η μοναδική εταιρεία που προσκόμισε φρέσκο, φετινό ελαιόλαδο με πιστοποιητικό από το ΕΚΠΑ με 1268 πολυφαινόλες και δόθηκε προς γευσιγνωσία μαζί με άλλα προϊόντα σε δημοσιογράφους, food bloggers και chefs στην ειδική διαμορφωμένη Αίθουσα Φιλοξενίας (Business Hospitality Center) στην προσπάθεια που κάνει η Enterprise Greece να αναδείξει τον αγροδιατροφικό πλούτο της Ελλάδας.