Ο συνιδιοκτήτης του delicatessen I Frati στην Κηφισιά, Γιάννης Καλογιάννης κάνει λόγο για αύξηση στις πωλήσεις εκλεκτών και πανάκριβων εδεσμάτων, τα οποία αποστέλλονται σε βίλες βορείων και νοτίων προαστίων με αποδέκτες κυρίως επώνυμους αθλητές αλλά και γνωστούς καλλιτέχνες.
«Η καραντίνα θέλει την καλοπέραση της μάλλον, διαφορετικά δεν μπορώ να εξηγήσω την αύξηση στις πωλήσεις ακριβού χαβιάρι και σαμπάνιας, που είναι τα δυο βασικά προϊόντα τα οποία φεύγουν περισσότερο από τα υπόλοιπα» λέει ο επιχειρηματίας στο protothema.
Οι εσώκλειστοι μεν, ευκατάστατοι δε πελάτες δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στο χαβιάρι Beluga που αποκομίζεται από τα πιο σπάνια είδη, τους μοναδικούς οξύρρυγχους και διακρίνεται για την μεμβράνη και το ασυνήθιστο σκούρο χρώμα του. Αν και τα 50 γρ κοστίζουν 400 ευρώ, το χαβιάρι Beluga «φεύγει» όπως το φρέσκο ψωμί. Το παραγγέλνουν δε, μαζί με σαμπάνιες των 200 ευρώ ( τιμή κάβας).
«Το αμέσως επόμενο προϊόν που έχει ζήτηση μέσα στην καραντίνα, είναι το βασιλικό καβούρι, με τιμή 626 ευρώ το κιλό» συνεχίζει ο κ. Καλογιάννης.
Οι νεαρότερες ηλικίες, προτιμούν premium ποτά και τα καταναλώνουν σε πριβέ πάρτι σε loft του κέντρου, συγκεκριμένα, στην περιοχή Γκάζι. Οι ατίθασοι νέοι ηλικίας 18-25 ετών δεν υπολογίζουν τα περιοριστικά μέτρα στις μετακινήσεις, κυκλοφορώντας στην Αθήνα μετά τα μεσάνυχτα όπου οι έλεγχοι στους δρόμους είναι λιγότεροι σε σχέση με τις υπόλοιπες ώρες της μέρας.
Διαβάστε ακόμη:
Κορωνοϊός: Σημειώθηκε ρεκόρ πωλήσεων στα e-σούπερ μάρκετ
Κορωνοϊός – Ιαπωνία: Αντιδράσεις για δηλώσεις δημάρχου σχετικά με τα ψώνια
Κορωνοϊός: Μεγάλη ζήτηση για σκληρό σιτάρι, ρύζι και οπωροκηπευτικά