Από μοναδικές γεύσεις και αρώματα ροζέ κρασιών κατακλύστηκε την Κυριακή ο Φάρος του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, καθώς φιλοξένησε την Drink Pink 2025, Rosé Wine Extravaganza -την κορυφαία ετήσια συνάντηση για όλους τους λάτρεις του ροζέ, από καταναλωτές μέχρι επαγγελματίες του χώρου.
Ο χώρος, ένας από τους πιο εντυπωσιακούς της πόλης, άρχισε να γεμίζει από νωρίς. Άνθρωποι κάθε ηλικίας έσπευσαν να δοκιμάσουν και να γνωρίσουν αφρώδη, ξηρά, ημίξηρα και ημίγλυκα κρασιά, σε μία ξεχωριστή self-pour γευσιγνωσία, τη μοναδική που πραγματοποιείται στην Αθήνα.Αυτός είναι, άλλωστε, και ο στόχος της έκθεσης. Παρουσιάζοντας περισσότερες από 150 ετικέτες κρασιών, η Drink Pink θέλει να αναδείξει τον πολυσυλλεκτικό κόσμο των ροζέ οίνων, που αντανακλά τη δυναμική, την ποικιλία και την ποιότητα όχι μόνο του ελληνικού, αλλά του παγκόσμιου αμπελώνα.
«Η έκθεση αυτή έχει στόχο να βοηθήσει τους καταναλωτές στην αρχή του καλοκαιριού να εντοπίσουν κάποια ροζέ κρασιά που θα τους συνοδεύσουν καθ’ όλη τη διάρκειά του. Το ροζέ κρασί είναι ίσως το πιο ενδεδειγμένο για το καλοκαίρι, είναι ένα κρασί που ταιριάζει πάρα πολύ με τα ελληνικά φαγητά, ειδικά με τις γεύσεις του καλοκαιριού. Είναι δροσιστικό, είναι πραγματικά μεταξύ λευκού και κόκκινου και γι’ αυτόν τον λόγο -και επειδή έχει αναπτυχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια- αυτή η έκθεση έχει σκοπό να φέρει τον καταναλωτή κοντά στο ροζέ» δήλωσε στο Cantina ο κ. Ντίνος Στεργίδης, γενικός διευθυντής της εταιρείας οινικής επικοινωνίας Vinetum και ιδρυτής της ετήσιας έκθεσης ελληνικών κρασιών «Οινόραμα».
Όσο για το εάν οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν κρασιά από ελληνικούς αμπελώνες ή επιλέγουν ξένες ετικέτες, ο κ. Στεργίδης ανέφερε:
«Στην Ελλάδα μέχρι πριν από κάπου 10 χρόνια το ροζέ κρασί ήταν λίγο παραγνωρισμένο και παραμελημένο. Δηλαδή και οι ίδιοι οι Έλληνες παραγωγοί δεν του δίναν πολύ μεγάλη σημασία και αντιστοίχως οι καταναλωτές δεν το ήξεραν και δεν το προτιμούσαν».
«Αυτό» σύμφωνα με τον κ. Στεργίδη «άλλαξε όταν άρχισαν να γίνονται της μόδας τα γαλλικά κρασιά, όπως της Προβηγκίας, τα οποία έκαναν και εκείνα μια αναγέννηση, με πολύ ωραίες συσκευασίες και πολύ ευφάνταστα ονόματα. Αυτό έγινε ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που είχε σαν αποτέλεσμα πολλοί παραγωγοί να μιμηθούν τους Γάλλους. Όχι μόνο στην Ελλάδα, αυτό είναι παγκόσμιο φαινόμενο, που άνοιξε ακόμα περισσότερο την αγορά του ροζέ κρασιού».
«Τώρα πλέον, καθώς έχουν ακολουθήσει και οι Έλληνες παραγωγοί με αντίστοιχες συσκευασίες και με γεύσεις που είναι πολύ κοντά σε αυτά τα πρότυπα, δεν μπορώ να πω ότι το ξένο κρασί υπερτερεί» κατέληξε.
Η Drink Pink έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε ακόμα και όσοι δεν είναι λάτρεις του ροζέ κρασιού, να φεύγουν έχοντας σχηματίσει μια εντελώς νέα -και θετική- εικόνα γι’ αυτό, μέσα από μία εμπειρία που αποκαλύπτει την ποικιλομορφία και την ποιότητά του.
Σύμμαχος σε αυτό, ο πρωτότυπος και καλαίσθητος κατάλογος της έκθεσης, που δίνει στους επισκέπτες της μία πλήρη περιγραφή και πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία όλων των ροζέ που παρουσιάζονται.
Η Drink Pink, η πρώτη έκθεση ροζέ κρασιών στην Ελλάδα, ξεκίνησε πριν από 13 χρόνια και πραγματοποιείται από την ομάδα της έκθεσης Oenorama, της μεγαλύτερης έκθεσης κρασιού της χώρας.