Ένα τιπ που δε δόθηκε σε σερβιτόρα στο Νιου Τζέρσεϋ έγινε η αφορμή για να συγκεντρωθούν σχεδόν 2.000 $ μέσω Facebook.
Συγκεκριμένα, στην πόλη Morristown, στο Νιου Τζέρσεϋ, συγκεντρώθηκαν σχεδόν 2.000 $ από δωρεές, που ξεκίνησαν, όταν ένας πελάτης δεν άφησε φιλοδώρημα σε κοπέλα που εργαζόταν στο σέρβις του εστιατόριου και παραπονέθηκε και για τις πολιτικές COVID-19. Μάλιστα, έγραψε τα παράπονά του πάνω στην απόδειξη.
View this post on Instagram
Το περιστατικό συνέβη τον Απρίλιο στην μπυραρία Glenbrook, που άνοιξε στα τέλη Φεβρουαρίου, εν μέσω της πανδημίας. Η πολιτεία του Νιου Τζέρσεϋ είχε ορίσει την χωρητικότητα έως και 50% και το εστιατόριο χρησιμοποιούσε και άλλα μέτρα, συμπεριλαμβανομένου ενός κωδικού QR για ψηφιακά μενού, για να κρατά τους πελάτες του ασφαλείς. Επίσης, υπήρχε περιορισμός χρόνου, αφού όλοι καθήμενοι μπορούσαν να μείνουν το μάξιμουμ 90 επτά ή λιγότερο, ώστε να καθαριστούν τα τραπέζια και να μπορέσουν και άλλοι πελάτες να μπουν.
Ο διευθυντής του Glenbrook, Darren Cregan, περιγράφοντας το περιστατικό είπε πως κάποια εργαζόμενη πλησίασε το συγκεκριμένο τραπέζι των τεσσάρων ατόμων, αφού είχαν καθίσει για περίπου 80 λεπτά, για να τους ενημερώσει ότι ο χρόνος τους είχε σχεδόν τελειώσει. Ωστόσο, μπορεί να πληρώθηκε ο λογαριασμός, αλλά δεν άφησαν κανένα τιπ κάνοντας λόγο για κακές πρακτικές του σέρβις.
Το περιστατικό έγινε γνωστό μέσω facebook, όπου οι χρήστες, συγκινήθηκαν με το συμβάν και θέλησαν να βοηθήσουν τη σερβιτόρα, που απλώς έκανε τη δουλειά της.
Δείτε επίσης:
Κι όμως, έφτιαξαν μπλε παγωτό από κόκκινο λάχανο!
Τι είναι το «Κέικ της Ειρήνης» που είναι εμπνευσμένο από την πολιτική;
Πώς μια μπίρα έφερε τον πανικό στην Εθνική Σουηδίας;