Το νέο, σύγχρονο concept που προτείνει η εταιρία chillbox στο χώρο της εστίασης, το εφαρμόζει όχι μόνο στα προϊόντα της, αλλά και στην προώθηση και συσκευασία τους. Η αναγνώριση και επιβεβαίωση ήρθε με το χρυσό βραβείο που απέσπασε στα Packaging Innovation Awards ’17, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε δεκάδες δυναμικές επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς και γνωστά, μεγάλα brands.

Το Gold βραβείο της απονεμήθηκε στην κατηγορία «Display – Promotional Packaging – Point of Sale» για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποίησε τη συσκευασία της για την προώθηση άλλων προϊόντων και υπηρεσιών μέσω ειδικών συνεργειών, καταστώντας την έτσι πολλαπλά λειτουργική και ανταποδοτική.

chillbox

Το βραβείο παρέλαβε ο Group Marketing Director της εταιρίας, Γιώργος Τσομπανίδης, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 3 Οκτωβρίου. Ο κ. Τσομπανίδης δήλωσε ότι «για την chillbox, το βραβείο αποτελεί ένα επί πλέον κίνητρο ώστε να συνεχίσει να πρωτοπορεί, να καινοτομεί και να δημιουργεί πολλαπλά οφέλη για την αγορά».

Τα βραβεία οργάνωσαν τα περιοδικά Marketing Week, Plant και σέλφ σέρβις της Boussias Communications, με τη συνεργασία του Συνδέσμου Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών & Συσκευασίας (ΣΥ.ΒΙ.Π.Υ.Σ.).

Packaging Awards _ Gold

Το άρθρο της εβδομάδας