Η νέα πολυδιάστατη καμπάνια της PESTO Barilla φέρνει γύρω από ένα τραπέζι αντίθετες προσωπικότητες που ξεπερνούν τις διαφορές τους όταν τους προσφέρεται μία νόστιμη pasta al PESTO Barilla! O ξεχωριστός χαρακτήρας της PESTO Barilla είναι το σημείο αναφοράς που ενώνει ανόμοιες καταστάσεις: τις αντίθετες προσωπικότητες των δυο «Συγκάτοικων», ανθρώπους από διαφορετικές κουλτούρες που γίνονται οι καλύτεροι «Φίλοι». Για όλους η PESTO Barilla είναι πάντα η σταθερά.
Η σκηνοθεσία ανήκει στο όραμα του δημιουργικού μυαλού της Abbie Stephens, μιας νεαρής, διεθνούς φήμης σκηνοθέτιδας, γνωστής για τη φρέσκια και οπτικά εντυπωσιακή προσέγγισής της. Για να ενισχύσει την ιταλικότητα και τη νεωτερικότητα της ίδιας της καμπάνιας, χρησιμοποιήθηκε ένα φρέσκο και χαρούμενο soundtrack: «Che coss’è l’amor» (Τι είναι αγάπη), γραμμένο από τον Vinicio Capossela, το οποίο εκφράζει και αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη φιλόξενη, στοργική , και ζεστή ψυχή της PESTO Barilla.
Με την έναρξη αυτής της καμπάνιας, η PESTO Barilla παρουσιάζει μαζί με την ανανεωμένη της εμφάνιση και ένα ολοκαίνουργιο βάζο, πιο μοντέρνο από ποτέ, με έμφαση στην ευκολία χρήσης, καθώς πλέον το κουτάλι χωρά ολόκληρο στη συσκευασία. Με αυτό τον τρόπο επιτρέπει στους καταναλωτές να αποφύγουν τη σπατάλη του προϊόντος και να μαζέψουν όλη τη σάλτσα που έχει απομείνει μέσα σε αυτό.
Για τη νέα της ταυτότητα, που σχεδιάστηκε από την εταιρία Marimo, η Barilla συνεργάστηκε με τον Simone Bramante, γνωστό και ως Brahmino, έναν μοντέρνο φωτογράφο, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τη φωτογράφιση του ιταλικού Βασιλικού και του Parmigiano Reggiano ΠΟΠ που πρωταγωνιστούν στην ετικέτα.
Μπορείτε να δείτε το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας ΕΔΩ