Η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών, στηρίζει και προωθεί την ενημέρωση και την εκπαίδευση των καταναλωτών, ιδίως των νεαρών ενηλίκων, για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα, με γνώμονα την υπεύθυνη συμπεριφορά απέναντι στο αλκοόλ, είτε αφορά την κατανάλωση, είτε την πώλησή του, η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance, δημιουργεί μία διαδικτυακή καμπάνια 6 YouTube επεισοδίων με τίτλο «Ilenia talks by Responsibility Alliance», έχοντας έναν διπλό στόχο.
Πρωτίστως, τη σωστή και εμπεριστατωμένη ενημέρωση για το τί είναι τελικά το αλκοόλ, την επαγρύπνηση για την υπεύθυνη κατανάλωση, καθώς και την αποθάρρυνση της κατανάλωσης αλκοόλ σε περιπτώσεις όπου μπορεί να προκαλέσει προβλήματα και ατυχήματα. Δευτερευόντως, την στήριξη των επαγγελματιών του κλάδου της εστίασης και την παρότρυνση για υπεύθυνη πώληση αλκοόλ, τηρώντας τους νόμους του κράτους και τους κανόνες της πολιτείας.
6 επεισόδια στο κανάλι της Συμμαχίας στο YouTube
Η Ιλένια Ουίλιαμς, γίνεται η «φωνή» του Responsibility Alliance και μέσα από μία σειρά 6 αυτοτελών επεισοδίων, τα οποία προβάλλονται στο κανάλι της Συμμαχίας στο YouTube, έρχεται να ενημερώνει για θέματα ιδιαίτερα σημαντικά γύρω από την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Κάθε επεισόδιο και μία διαφορετική θεματική. Κάθε θεματική και μια ξεχωριστή ευκαιρία να απαντηθούν ερωτήματα που απασχολούν τη νέα γενιά, να καταρριφθούν μύθοι γύρω από το αλκοόλ και να δοθούν στους νέους ενήλικες σωστές συμβουλές υπεύθυνης κατανάλωσης.
Την πρωτοβουλία «Ilenia talks by Responsibility Alliance», υποστήριξαν με την συμμετοχή τους και πρόσωπα δημοφιλή και αγαπητά στο κοινό, οι οποίοι, ως προσκεκλημένοι της Ιλένια, μοιράστηκαν σκέψεις, εμπειρίες και συμβουλές για το αλκοόλ, ο καθένας ανάλογα με την ειδικότητα του και την επαγγελματική του εμπειρία.
Ο χρυσός Ολυμπιονίκης και νέος μπαμπάς, Λευτέρης Πετρούνιας, αναφέρεται στις αιτίες κατανάλωσης αλκοόλ από ανηλίκους και στο σημαντικό ρόλο των γονέων. Ο bartender και νικητής του Worldclass Greece 2019 Νίκος Σουρμπάτης, ως ειδικός του κλάδου της εστίασης, μιλάει για τους κανόνες της υπεύθυνης πώλησης και τη σωστή συμπεριφορά επαγγελματιών και καταναλωτών.
Η ανάρτηση των επεισοδίων της καμπάνια στο YouTube, ξεκίνησε από την Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021, με το πρώτο επεισόδιο Αλκοόλ και Υπεύθυνη Πώληση και θα συνεχιστεί με νέα επεισόδια κάθε Πέμπτη για όλο τον Ιούλιο. Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλα τα επεισόδια της σειράς «Ilenia talks by Responsibility Alliance» εδώ.
Δείτε επίσης:
The World’s 50 Best Bars: Επιστρέφουν στις 7 Δεκεμβρίου live στο Λονδίνο
World Class Bartender of the year 2021: Η ελληνική συμμετοχή
My Aperitivo: 305 μπαρ σε όλη την Ελλάδα προσφέρουν απεριτίφ σε προνομιακές τιμές