Η διοργάνωση που φέτος πραγματοποιήθηκε για 7η χρονιά και διήρκεσε έναν ολόκληρο μήνα, από 15 Μαΐου έως 15 Ιουνίου, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία.
Επαγγελματικός σχεδιασμός, εξαιρετική οργάνωση, καθολική συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας, ρεκόρ εθελοντικής προσφοράς, υψηλού επιπέδου μενού, διακεκριμένοι σεφ, αποδοτικές συνεργασίες, ευρεία προώθηση του τόπου σε 10 τουριστικές αγορές, μεγάλη αποδοχή, στοχευμένη στρατηγική προβολής και σημαντικός αριθμός πωλήσεων είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά της φετινής διοργάνωσης η οποία χαρακτηρίστηκε ως η καλύτερη από όσες προηγήθηκαν. Δημιούργησε επίσης προϋποθέσεις εξωστρέφειας αφού οι κάτοικοι της περιοχής μετέτρεψαν χρόνο με το χρόνο την πολιτιστική – γαστρονομική κληρονομιά αλλά και την καθημερινότητά τους σε μορφή τουριστικής ανάπτυξης. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι εθελοντές του KOUZINA 2017 ξεπέρασαν τους 800.
Η ανάδειξη της Ανατολικής Χαλκιδικής ως γαστρονομικού προορισμού διακοπών είχε ως αποτέλεσμα την προώθηση των τοπικών προϊόντων στον κόσμο, αλλά και την προβολή της πλούσιας πρωτογενούς παραγωγής της. Πράγματι, τα προϊόντα του βουνού, του κάμπου και της θάλασσας χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον από τους φιλοξενούμενους και τους τοπικούς μάγειρες, ενώ η επικεφαλής σεφ της διοργάνωσης Ντίνα Νικολάου εστίασε πολλές φορές στη χρήση του καθενός στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική.
Η διοργάνωση στηρίζεται κάθε χρόνο από από 22 τοπικούς παραγωγούς ενώ σε όλες τις κάρτες των menu του KOUZINA αναφέρεται λεπτομερώς η ιστορία κάθε τοπικού προϊόντος. Στα 7 χρόνια του KOUZINA δημιούργησε πολλά επί μέρους γαστρονομικά brand names, βασισμένα στην τοπική πρωτογενή παραγωγή όπως μύδια Ολυμπιάδας, αμυγδαλωτά Αμμουλιανής, λουβίδια Νεοχωρίου, μέλι Αρναίας, μαύρος χοίρος Βαρβάρας, ορκύνι Ιερισσού, βότανα Αριστοτελικού Όρους, κ.λπ., τα οποία με τη σειρά τους δημιούργησαν γαστρονομικές τάσεις, αποτελώντας λόγο προσέλκυσης κοινού και επισκεπτών στους εν λόγω προορισμούς.
46 Ευρωπαίοι και Ασιάτες εκπρόσωποι Τύπου κατέγραψαν τις δραστηριότητες του φεστιβάλ, τα δημοσιεύματα των οποίων αναμένονται εντός του επόμενου εξαμήνου, ενώ το KOUZINA 2017 συγκέντρωσε και το ενδιαφέρον δεκάδων χιλιάδων διαδικτυακών επισκεπτών σημειώνοντας εκατοντάδες κρατήσεις και συμμετοχές στα 10 δείπνα αλλά και στις 32 κύριες εκδηλώσεις του.
Η επόμενη διοργάνωση (σε ό,τι αφορά τη μεσογειακή εβδομάδα της) είναι αφιερωμένη στην κουζίνα του Λιβάνου, δεδομένου ότι το άνοιγμα του Οργανισμού στην εν λόγω τουριστική αγορά απέδωσε άμεσα και αποτελεσματικά. Τιμώμενος ελληνικός προορισμός είναι η Κρήτη, ενώ ολόκληρο το πρόγραμμα του KOUZINA 2018 θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Οργανισμού στις 31 Αυγούστου, ημέρα επίσημης έναρξης του promo tour 2018.
info
Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού, τηλ: 6945-395115
marketing@mountathosarea.org, http://www.mountathosarea.org
Δείτε επίσης
Η προ του Άθω περιοχή της Ντίνας Νικολάου