Μια δημιουργική ομάδα με μεγάλη κινητικότητα στη μουσική και τα διάσημα flea market της, στις 29 και 30 Απριλίου γιόρτασε στη μεταμοντέρνα αγκαλιά του πιο εντυπωσιακού Δημαρχείου της χώρας το δικό της Street Food Festival.
Στο πλαίσιο του 7ου Food Festival που διοργανώνει το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου, η ομάδα του Soul Food Thessaloniki, που, ταξιδεύοντας στα μουσικά φεστιβάλ του πλανήτη, κατάλαβε πόσο κοντά φέρνει τον κόσμο ένα vegan burger, έστησε ένα τρελό, διονυσιακό, διήμερο πάρτι, με τις πιο δυνατές, σέξι, ορεκτικές μουσικές, στο ρόλο του ενορχηστρωτή.
Γύρω από τη μαγική μπαγκέτα των Soul Food Dj’s, όλες οι γλώσσες του πλανήτη, ένα πανέμορφο κοσμοπολίτικο κοινό, χόρεψε, κουνήθηκε, φλέρταρε, ήπιε καφέ, ελληνικές μπύρες, δυναμωτικούς χυμούς, κυρίως, όμως, γεύτηκε τη διαφορετικότητα του φαγητού του δρόμου, που είναι μόδα, είναι τάση, είναι παγκόσμιος έρωτας.
Παραδοσιακοί λουκουμάδες και ποντιακά περέκ με μοντέρνα άποψη, προφιτερόλ με σοκολάτα Valhrona, σπιτικές πίτες από τα χεράκια της μαμάς, μπέργκερς και πίτες, σουβλάκι με πίτα, φίνες ιταλικές πίτσες και μεξικάνικα τάκος, ελληνικό μπέργκερ με ψητό αρνάκι, σουτζουκάκια και κριθαρότο με τρούφα, χορτοφαγικά μπέργκες και ιταλικές μπρουσκέτες, σμυρναίικα μπογιόζ και χοτ-ντογκς, η παγκοσμιοποίηση στην πιο νόστιμη, την πιο ενωτική εκδοχή της, αυτή που περνά από το στομάχι. Τα μαγαζιά της πόλης αλλάζουν διεύθυνση για δύο μέρες, στήνουν κουκλίστικους πάγκους με ευρωπαϊκό στυλ και όλοι μαζί διαπιστώνουμε πως το φαγητό του δρόμου είναι το γκουρμέ μιας νέας εποχής. Ούτε «βρώμικο» πια, ούτε πρόχειρο, μαγειρεμένο με fusion άποψη και νέα αισθητική, καταφέρνει αυτό που δεν θα καταφέρει ποτέ η δημιουργικότητα του πεντάστερου «γκουρμέ». Να αφορά όλες τις ηλικίες, όλες τις γενιές και όλα τα γούστα.
Γιατί στοχεύει κατευθείαν στην καρδιά, που λιώνει σε μια τεράστια δαγκωνιά τυλιγμένη σε νέας γενιάς λαδόκολλα-με πράσινη άποψη και νέο ντιζάιν. Δεκάδες γλώσσες που λικνίζονται χαμογελαστά μασουλώντας τραγανές πατάτες με τυρένιες σος και το νέο trend – παγωτό-μακαρόνι, αντιλαμβάνεσαι πως μια φιέστα μετά φαγητού, μπορεί να καταφέρει αυτό που μπορεί να μην καταφέρουν άλλες, πολυδάπανες τουριστικές καμπάνιες. Το φαγητό, ιδιαίτερα όταν το γιορτάζεις σε μια πόλη με ιστορικό, πολυπολιτισμικό, νόστιμο κύτταρο, μεταμορφώνεται από μόνο του, σε προορισμό. Και του χρόνου, εδώ θα είμαστε.
Δείτε ακόμα
8 στέκια για street food που δεν είναι καθόλου «του δρόμου»