Το Wahica, εστιατόριο αλυσίδας μεξικανικού φαγητού στη Βρετανία, αναγκάστηκε να αναθεωρήσει την πολιτική του σχετικά με το ποιος θα χρεώνεται τους απλήρωτους λογαριασμούς ασυνείδητων πελατών, κάτι που μέχρι πρότινος επωμίζονταν οι σερβιτόροι.
Δεν πρόκειται για περιστατικό που συμβαίνει συχνά, ωστόσο ενίοτε συμβαίνει και ορισμένα εστιατόρια προσπαθούν να προνοήσουν μια τέτοια κατάσταση, καθένα με τον δικό του τρόπο. Το εν λόγω εστιατόριο, λοιπόν, χρέωνε στους σερβιτόρους τους λογαριασμούς των πελατών που μετά το γεύμα τους αποχωρούσαν χωρίς να πληρώσουν. Χρησιμοποιούμε παρελθοντικό χρόνο γιατί αυτό άλλαξε μετά από σχετική ανάρτηση στα social media όπου επισκέπτης του εστιατορίου εξέφραζε τη δυσαρέσκειά του γι’ αυτή την πολιτική. «Πελάτες του διπλανού μας τραπεζιού στο εστιατόριο Wahica έφυγαν χωρίς να πληρώσουν και αναγκάστηκε ο σερβιτόρος να χρεωθεί το λογαριασμό από το μισθό ή τα tips του. Προφανώς πρόκειται για επαίσχυντη πολιτική της εταιρείας», έλεγε η ανάρτηση.
Το BBC αναφέρει ότι το εστιατόριο λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο για περιπτώσεις που παρατηρηθεί ότι ο σερβιτόρος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του και σε σχετική ανακοίνωση επισήμανε ότι το συγκεκριμένο περιστατικό επιλύθηκε αφού τελικά προκλήθηκε από «κακή εσωτερική συνεννόηση». Σημειώνεται ότι δεν επιτρέπεται οι επιχειρήσεις να έχουν οικονομικό όφελος από τα tips του προσωπικού, ενώ σε χώρες όπως η Ιρλανδία ζητείται επίσημα τα εστιατόρια να παρουσιάζουν ξεκάθαρα την πολιτική τους αναφορικά με τα φιλοδωρήματα στους πελάτες διαφορετικά πληρώνουν πρόστιμο που αγγίζει τα 2.300 ευρώ.