Μέχρι πρότινος γνωρίζαμε ότι η ασυνέπεια ορισμένων πελατών μπορεί να έχει εξαιρετικά δυσάρεστο αντίκτυπο στα εστιατόρια όμως οι υπεύθυνοι παροχής υπηρεσιών κράτησης θέσεων σε εστιατόρια στην Αυστραλία περνούν στην αντεπίθεση ανατρέποντας τα δεδομένα σε βάρος όχι των εστιατορίων αλλά των πελατών που λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο.
Ο λόγος για το Dimmi, ένα από τα πιο δημοφιλή portals για κρατήσεις θέσεων σε εστιατόρια της Αυστραλίας, που εγκαινίασε μία πρωτοπόρα μέθοδο προκειμένου να εξαλείψει τα περιστατικά πελατών που έχουν κάνει κράτηση αλλά τελικά δεν παρουσιάζονται και μάλιστα άνευ προειδοποίησης. Δημιουργώντας λοιπόν μια λίστα με τα ονόματα των συγκεκριμένων πελατών οι ιδιοκτήτες των υπόλοιπων εστιατορίων που πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω διαδικτύου ενημερώνονται και έχουν το δικαίωμα να μην επιτρέπουν σε όσους συμπεριλαμβάνονται σε αυτή να κάνουν κράτηση για χρονικό διάστημα μέχρι και 1 χρόνο. Σημειώνουμε ότι τον προηγούμενο χρόνο τέτοιου τύπου περιπτώσεις εκτοξεύτηκαν από 3.159 σε 38.000, κάτι που χονδρικά σημαίνει ότι η βιομηχανία εστίασης στη χώρα μετρά ζημιές της τάξεως των 75 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας.
Τα πρώτα αποτελέσματα της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι αισιόδοξα δεδομένου ότι από τότε που ξεκίνησε η εφαρμογή της οι περιπτώσεις κράτησης και μη εμφάνισης των πελατών μειώθηκαν κατά 25% με τους υπεύθυνους του portal να δηλώνουν ότι στόχος είναι μέχρι το 2020 να έχουν μηδενιστεί.
Δείτε επίσης
Κορυφαίο εστιατόριο οργανώνει «group therapy» για εργαζόμενους