Σίγουρα έχετε ακούσει για φήμες περί “μεταλλαγμένων” κοτόπουλων που χρησιμοποιούνται από αλυσίδες εστιατορίων, που πωλούν καθημερινά τεράστιες ποσότητες ανά τον κόσμο. Η KFC αποφάσισε να βάλει φρένο σε αυτές με τη νέα της διαφήμιση, που δηλώνει ότι αυτοί χρησιμοποιούν 100% ολόκληρα κοτόπουλα και τίποτα άλλο. Βέβαια, δεν θα μπορούσαν να μην υπάρξουν και αντιδράσεις.

kfc1

Το νέο διαφημιστικό spot με τίτλο “The Whole Chicken” (το ολόκληρο κοτόπουλο) δείχνει χαριτωμένες κοτούλες να “χορεύουν” στους ήχους του “X Gon’ Give It to Ya” του DMX και προς το τέλος, εμφανίζεται το μήνυμα ότι στα KFC χρησιμοποιούν μόνο ολόκληρο κοτόπουλο και τίποτα άλλο. Όπως δήλωσε η διευθύντρια μάρκετινγκ της αλυσίδας Meg Farren “στην KFC είμαστε υπερήφανοι για τα κοτόπουλα μας και δεν φοβόμαστε να το δείξουμε”, συμπληρώνοντας ότι η νέα διαφήμιση είναι ένα βήμα μπροστά γι αυτούς, καθώς υιοθετούν μια πιο τολμηρή στάση στη σχέση με τους πελάτες τους.

twit3

twit4

Την ίδια στιγμή ωστόσο, πολλοί είναι αυτοί που αντιδρούν στη διαφήμιση, με πρώτη την μη κερδοσκοπική οργάνωση για την ηθική μεταχείριση των ζώων PETA. Η διευθύντρια της οργάνωσης Elisa Allen δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι αυτή η διαφήμιση προκαλεί όποιον θέλει να φάει κοτόπουλο να κοιτάξει στα μάτια αυτά τα έξυπνα, ευαίσθητα και όμορφα πουλιά και να αναγνωρίσει ότι πρόκειται για άτομα και όχι για κομμάτια που πωλούνται σε μπουκίτσες. “Αν ήταν στο χέρι της PETA, αυτή η διαφήμιση θα έδειχνε επίσης ότι τα κοτόπουλα μπορούν να μετρήσουν τουλάχιστον μέχρι το πέντε, είναι προστατευτικοί γονείς και πριν καταλήξουν στον κουβά (τηγανισμένα), υποχρεώνονται να περάσουν τις μίζερες ζωές τους στριμωγμένα σε υπόστεγα με δεκάδες χιλιάδες άλλα πτηνά”.

twitter

twitter2

Διχασμένοι όμως είναι και οι χρήστες του twitter, με άλλους να χαρακτηρίζουν την νέα αυτή διαφήμιση αηδιαστική ή να σχολιάζουν ότι η χρήση χαριτωμένων κοτόπουλων τους έκανε να μην θέλουν να φάνε ξανά κρέας, αφού τα λυπούνται, ενώ κάποιοι απλά τη βρήκαν χαριτωμένη.

Δείτε κι εσείς το βίντεο και βγάλτε τα συμπεράσματα σας: