Η METRO AEBE προχώρησε στην πλήρη απορρόφηση των δραστηριοτήτων του eshop.mymarket.gr και της NET SPIRIT και παράλληλα, αναπτύσσει περαιτέρω το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Το ιστορικό
Για τη δημιουργία του eshop.mymarket.gr, τα My market συνεργάστηκαν με το welovesupermarket.gr και τους δημιουργούς του, επιχειρηματίες Διονύση και Γιώργο Ζήβα, με τους οποίους ξεκίνησαν μία κοινή επαγγελματική πορεία το Φεβρουάριο του 2017.
Το eshop My market ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2018, με παρακαταθήκη μία σταθερή βάση χιλιάδων καταναλωτών από το welovesupermarket.gr σε όλη την Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο βαθμός ικανοποίησης πελατών του eshop My market είναι σταθερός διαχρονικά στο 9,06-σε κλίμακα από 1-10-.
Η κρίση του covid – 19.
Όσον αφορά την πρόσφατη περίοδο της κρίσης που βίωσε η χώρα εξαιτίας του Covid- 19, προκάλεσε σημαντικές διαφοροποιήσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά του κοινού και έφερε το ηλεκτρονικό εμπόριο στο προσκήνιο, πολλαπλασιάζοντας τη ζήτηση.
Κατά τη διάρκεια Μαρτίου – Απριλίου 2020, το eshop My market ανταποκρίθηκε στην πρωτοφανή ζήτηση, εντατικοποιώντας τις προσπάθειες για εξυπηρέτηση και παρέχοντας τη δυνατότητα παραγγελίας σε πενταπλάσιους πελάτες συγκριτικά με το Φεβρουάριο 2020. Επιπλέον, η METRO συνεχίζει την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της.
Eνδεικτικό είναι ότι προσφέρει μία νέα υπηρεσία My click & Pick, όπου ο πελάτης εκτελεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του, πληρώνει με κάρτα από το eshop και παραλαμβάνει τα ψώνια του από φυσικό κατάστημα, την ώρα και την ημέρα που επιθυμεί.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί κάποιος να παραλάβει τα ψώνια του πολύ πιο σύντομα, την ώρα ακριβώς που τον εξυπηρετεί, ενώ παράλληλα έχει τη δυνατότητα να αγοράσει τα ψώνια και για λογαριασμό κάποιου άλλου που θα τα παραλάβει χωρίς να πληρώσει.
Το μέλλον
Με την πλήρη εξαγορά του eshop My market, η METRO αντιμετωπίζει μία ακόμη πρόκληση και προχωρά δυναμικά στην υλοποίηση των ενεργειών που έχει σχεδιάσει με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών της.
Όπως για παράδειγμα τη μεγαλύτερη αξιοποίηση καταστημάτων My market με εξάπλωση της διανομής στο σπίτι, αλλά και με την υπηρεσία παραλαβής από κατάστημα σε όσες περιοχές διαθέτουν καταστήματα My market.
Αλλά και τον εμπλουτισμό κωδικών και περιεχομένου σε κατηγορίες που ενισχύουν ακόμα περισσότερο τη φιλοσοφία των My market για τη σύγχρονη διατροφή, μέσα από τα μυστικά ευζωίας της πλατφόρμας φροντίδας «Μάθε Φάε Ζήσε», η οποία προσφέρει γνώσεις και ευκαιρίες για βελτίωση της διατροφής , αλλά και για απόλαυση και υγεία στην καθημερινότητά τους.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα eshop.mymarket.gr συμπληρώνει την omnichanel εμπειρία της αλυσίδας και υπόσχεται να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κάνουν τα ψώνια τους όταν η καθημερινότητα δεν τους επιτρέπει να επισκεφθούν ένα φυσικό κατάστημα. Τέλος, στόχος είναι η προσφορά μιας συνολικής και απρόσκοπτης εμπειρίας με όλα τα εργαλεία που διαθέτει στο φυσικό και ψηφιακό περιβάλλον, κάτω από την ίδια οντότητα.
Διαβάστε επίσης:
My wine Αpp: O προσωπικός σου οινολόγος από τα My market!
Νέος χώρος με είδη μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca από τη METRO ΑΕΒΕ
Κορωνοϊός: Η πανδημία εκτόξευσε τις online αγορές στα σούπερ μάρκετ