Σε μία εκδήλωση #oposprepei, με πολύ κέφι και πολλούς φίλους, συνεργάτες και εκπροσώπους των media στο εστιατόριο Fuga στο Μέγαρο Μουσικής, η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης μας παρουσίασε τη νέα μπίρα που προστέθηκε στην γκάμα της, την ξανθιά μπίρα εζα ζ Fine Lager.

ΕΖΑ-event-(7)

ΕΖΑ-event-(2)

“Παρέα” με την εζα Premium Pilsener, η νέα εζα ζ Fine Lager πρωταγωνίστησαν στη βραδιά, δίνοντας το στίγμα τους ως οι απόλυτες μπίρες για το φετινό καλοκαίρι και όχι μόνο. Μάλιστα, όσοι βρεθήκαμε στο Fuga εκείνο το βράδυ, εκτός από τη χαρά να δοκιμάσουμε τις δύο αυτές εξαιρετικές μπίρες, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και το app, που σου μαθαίνει “τι τύπος εζα είσαι”.

ΕΖΑ-event-(11)

Όσο για τη μουσική -απαραίτητο στοιχείο σε κάθε καλό πάρτι- η Μαριέττα Φαφούτη (που είναι και συνθέτρια της μουσικής του νέου τηλεοπτικού σποτ της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης), έδωσε ένα μοναδικό live με αγαπημένα τραγούδια! Το καλύτερο; Στο κλείσιμο της βραδιάς κάθε καλεσμένος που θα έπιανε τιμόνι, πέρασε από αλκοτέστ, γιατί η υπεύθυνη οδήγηση είναι πάνω από όλα!

ΕΖΑ-event-(6)

“Η αγορά μπίρας στη χώρα μας αποσπά σημαντικό ενδιαφέρον της κοινής γνώμης. Εμείς, οι άνθρωποι της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, εργαζόμενοι, στελέχη, μέτοχοι, πιστεύουμε, ότι «τα πράγματα στη μπίρα δεν είναι όπως πρέπει», ωστόσο διακρίνουμε, παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, μια πραγματική ευκαιρία για Ελληνική Δημιουργία και Ελληνική Πρωτοπορία. Όλοι μας στην Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης εμπνεόμαστε από ένα δημιουργικό όραμα, που ταυτόχρονα είναι και ένα κάλεσμα και μία δυναμική πρόκληση. Έτσι, εμπνευσμένοι, συνεπείς στη στρατηγική μας, την οποία διαρκώς επαληθεύουμε και προσαρμόζουμε, ώστε να βελτιώνουμε περαιτέρω τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, πραγματοποιούμε συνεχώς σημαντικού ύψους επενδύσεις. Θα μετρηθούμε με πολύ μεγαλύτερους και θέλουμε με θεμιτά μέσα να αναδειχθούμε καλύτεροι”, δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, κύριος Αθανάσιος Συριανός.

ΕΖΑ-event-(38)

Ο ίδιος μάλιστα συμπλήρωσε ότι το 2016 η ΕΖΑ “αναδείχθηκε εθνικός πρωταθλητής, έγινε πιο ανταγωνιστική, πιο δυνατή, πιο αγαπητή” και αμέσως μετά ανακοίνωσε την επέκταση της σειράς προϊόντων με το σήμα εζα, “με στόχο να διαδραματίσει η εταιρεία μας πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελληνική αγορά μπίρας”.