Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 1η έκθεση Greek Panorama στον σταθμό Grand Central Terminal της Νέας Υόρκης, το διήμερο 12-13 Μαΐου.
Η αίθουσα Vanderbilt Hall, στην ανατολική είσοδο του Grand Central Terminal γέμισε από χρώματα, εικόνες, μουσικές και γεύσεις Ελλάδας, εκπλήσσοντας και ενθουσιάζοντας τους διερχόμενους επισκέπτες, με δεκάδες χιλιάδες Νεοϋορκέζους και τουρίστες να φωτογραφίζουν το brand «Greece», ανεβάζοντας στη συνέχεια αναρτήσεις και selfies στα social media τους! Στα highlights της διοργάνωσης και οι παραδοσιακοί χοροί από συγκροτήματα της Ακαδημίας Ελληνικής Παιδείας, της Χιακής Ομοσπονδίας Αμερικής και της Κυπριακής Ομοσπονδίας που ξεσήκωσαν τους επισκέπτες.
Η μεγάλη επιτυχία της Greek Panorama αποκτά ιδιαίτερη σημασία και λόγω της δυσκολίας του όλου εγχειρήματος, καθώς οι τεχνικές και λειτουργικές προδιαγραφές μίας τέτοιας έκθεσης στο Grand Central Terminal, είναι εξαιρετικά πολύπλοκες και αυστηρές. Ανάμεσα στους εκθέτες ήταν ο ΕΟΤ, οι Περιφέρειες Νοτίου Αιγαίου, Κρήτης και Πελοποννήσου, ο Δήμος Ρεθύμνου, ο Δήμος και το Επιμελητήριο Ηρακλείου, ο Δήμος Ρόδου και ο Δήμος Χίου και από πλευράς επιχειρήσεων οι Aqua Vista Hotels, Maris Hotels, Grace Santorini, Luxury Greece DMC & Travel, Instayacht, ChrisCrossing VIP Travel Services, Big Blue Travel, TravelWay Europe, GAEA, Mastiha Shop. Το Greek Food Corner, που λειτουργούσε στον χώρο της έκθεσης ήταν προσφορά από το εστιατόριο Kellari.
Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της έκθεσης διανεμήθηκαν τεράστιες ποσότητες ενημερωτικού υλικού, τόσο της διοργάνωσης όσο και των εκθετών, ενώ μεταξύ αυτών μοιράστηκαν και πάνω από 20.000 τεύχη του περιοδικού “Hellas Blu”, το οποίο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, θα εκδίδεται τρεις φορές τον χρόνο και θα διανέμεται αποκλειστικά στην αμερικανική αγορά, καθώς και του περιοδικού “Greece Is”.
Greek Panorama B2B Sessions
Εξαιρετικές εντυπώσεις και μεγάλη επιτυχία σημείωσε και η πρωτοβουλία των διοργανωτών για τη Ημέρα Επαγγελματιών της Greek Panorama, την Πέμπτη 11 Μαΐου, στο χώρο Kellari. Περίπου 30 τουριστικοί πράκτορες, στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, επαγγελματίες και δημοσιογράφοι από την Ν. Υόρκη και τα γειτονικά μεγάλα αστικά κέντρα, είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν κατ’ ιδίαν εκπροσώπους προορισμών και τουριστικών επιχειρήσεων της Ελληνικής αγοράς, να ενημερωθούν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να διερευνήσουν νέες συνεργασίες. Από το πρωί μέχρι αργά το μεσημέρι, εκτιμάται ότι πραγματοποιήθηκαν πάνω από 380 συναντήσεις, ενώ τα σχόλια των Αμερικανών επαγγελματιών για τη διοργάνωση, τους συμμετέχοντες και το χώρο της εκδήλωσης, ήταν ενθουσιώδη. Οι περισσότεροι, μάλιστα, θέλησαν ήδη να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή τους στην επόμενη διοργάνωση.
Στα Greek Panorama B2B Sessions, από την Ελλάδα συμμετείχαν οι Sani Resort, Aqua Vista Hotels, Maris Hotels, Hilton Athens, Grace Santorini, Afea Travel & Congress, Luxury Greece DMC & Travel, Instayacht, ChrisCrossing VIP Travel Services, Travel Smart, Timothy’s Travel – Dreams Give Wings Travel, Big Blue Travel, Argo Travel, TravelWay, Variety Cruises, Sky Express καθώς και ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού. Από πλευράς προορισμών, οι Περιφέρειες Νοτίου Αιγαίου, Κρήτης και Πελοποννήσου, ο Δήμος Ρεθύμνου, ο Δήμος και το Επιμελητήριο Ηρακλείου, ο Δήμος Ρόδου και το AthensCVB. Παράλληλα, η αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνούς Προβολής και Αποδήμων Ροδίων κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου παρουσίασε σε ειδική αίθουσα, τη Ρόδο ως τουριστικό προορισμό, αλλά και ως τόπο διεξαγωγής μεγάλων διοργανώσεων σε τουριστικούς πράκτορες, στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων και δημοσιογράφους.
H Greek Panorama διοργανώθηκε από την Hellas North American Events Inc. υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Ουάσιγκτον, του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, του ΣΕΤΕ, του ΞΕΕ, της ΠΟΞ, της FedHATTA και του Ελληνο-Αμερικανικού Τουριστικού Επιμελητηρίου (HACT). Χορηγoί ήταν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε. Ελευθέριος Βενιζέλος και η τράπεζα Atlantic Bank και Επίσημη Εταιρία Rent A Car η Europcar. Μέγας Χορηγός επικοινωνίας ήταν ο Hellas FM.