Στο φετινό Μεγάλο Φεστιβάλ Μπίρας της Βρετανίας έκλεισαν τις κάνουλες σε συγκεκριμένες μάρκες που συμμετείχαν στη διοργάνωση λόγω του σεξιστικού περιεχομένου της ετικέτας τους.
Πρόκειται για πρωτοβουλία της CAMRA (Εκστρατεία για την Αυθεντική Μπίρα), που αυτοπροσδιορίζεται ως «η πιο επιτυχημένη ένωση καταναλωτών στην Ευρώπη» και στη Βρετανία μετρά περισσότερα από 200.000 μέλη. Στο φετινό φεστιβάλ λοιπόν συμμετείχαν μόνον όσες μάρκες «σέβονταν τους κανονισμούς και τους κώδικες δεοντολογίας» αφήνοντας εκτός μάρκες όπως «Ποδήλατο του Χωριού» (Village Bike), που εμφανίζει μία γυναίκα πάνω σε ποδήλατο, αλλά όχι σε τόσο φυσική στάση, Χαζοξανθιά», «Εύκολη Αλίκη» κ.ά. Όπως επισήμανε η διευθύντρια της CAMRA, Άμπιγκαλ Νιούτον, «η μπίρα δεν είναι ένα ποτό για άνδρες ή για γυναίκες, αλλά για όλους». Σύμφωνα με έρευνες, ένας από τους σημαντικότερους λόγους (27%) που οι γυναίκες δεν προτιμούν να καταναλώνουν μπίρα στη Βρετανία είναι οι διαφημίσεις, που στοχεύουν με την εικόνα και το περιεχόμενό τους το ανδρικό κοινό.
Η δημοσιογράφος και «σομελιέ» μπίρας Σοφί Άθερτον, τονίζει στην εφημερίδα The Guardian πως είναι πεπεισμένη ότι «η απαγόρευση θα προκαλέσει την τυπική αντίδραση πως οι γυναίκες δεν έχουν αίσθηση του χιούμορ. Πράγμα που είναι ανόητο.». Όπως σημειώνει, «αυτό είναι μισογυνικό και γίνεται ακόμη πιο επικίνδυνο στο πλαίσιο ενός περιβάλλοντος όπου είναι πιθανόν να πίνουν οι άνδρες. Οι γυναίκες έχουν εξίσου δικαίωμα να χαρούν μία μπίρα με την ησυχία τους, όπως κι εκείνοι».