Πρόκειται για μια κοινωνική πρωτοβουλία του Uncle Ben’s, η οποία εμπνέει τους γονείς να μπουν στην κουζίνα μαζί με τα παιδιά τους και να μαγειρέψουν υγιεινά γεύματα. Στόχος της ενέργειας είναι να ευαισθητοποιήσει τους γονείς στο θέμα της διατροφής των παιδιών τους και να τους κάνει να επαναπροσδιορίσουν το ρόλο του οικογενειακού γεύματος στην καθημερινότητά τους.
Όλα ξεκίνησαν από μια πανελλαδική μελέτη, που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές ηλικίας 9-12 ετών (μελέτη GRECO, 2009), στην οποία φάνηκε ότι 4 στα 10 παιδιά είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα, αναδεικνύοντας ως βασικά προβλήματα τη χαμηλή ποιότητα της διατροφής των παιδιών, την έλλειψη σωματικής δραστηριότητας και την ανεπαρκή ικανότητα των γονιών να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Η ίδια μελέτη δείχνει ότι τα παιδιά που κατανάλωναν 5 ή περισσότερες φορές την εβδομάδα οικογενειακά γεύματα, είχαν 15% λιγότερες πιθανότητες εμφάνισης υπερβαρότητας και παχυσαρκίας.
Ανταποκρινόμενο σε αυτά τα ανησυχητικά ευρήματα, το Uncle Ben’s, ξεκινά από σήμερα, 15 Φεβρουαρίου, μια σειρά από ενέργειες, στο πλαίσιο των οποίων η διάσημη μαμά Σίσσυ Χρηστίδου -και πρέσβειρα του Ben’s Beginners- προτρέπει τους νέους γονείς και τα παιδιά τους να μπουν στην κουζίνα και να μαγειρέψουν μαζί! Παράλληλα, τους καλεί να πάρουν μέρος σε έναν μεγάλο digital διαγωνισμό Ben’s Beginners, ο οποίος έρχεται να επιβραβεύσει τους καλύτερους μικρούς chef αλλά και τους γονείς τους.
Αν, λοιπόν, έχετε παιδιά ηλικίας 5-12 ετών, τραβήξτε ένα video ή μία φωτογραφία από την προετοιμασία ενός οικογενειακού γεύματος με ρύζι Uncle Ben’s και ανεβάστε το στο www.unclebens.gr. Το κοινό θα ψηφίσει για να αναδείξει τους 10 υποψήφιους που θα μπουν σε κλήρωση. Στο τέλος, ο μεγάλος νικητής θα κερδίσει 3.000€ μετρητά, ενώ ο 2ος και ο 3ος από 1.000€. Η διάρκεια διεξαγωγής του διαγωνισμού είναι από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου έως και την Κυριακή 27 Μαρτίου και χωρίζεται σε 2 φάσεις. Η πρώτη φάση διαρκεί από τις 15/2 έως 13/3 και περιλαμβάνει την υποβολή των συμμετοχών στο διαγωνισμό, ενώ η δεύτερη από 14/3 έως 27/3 και αφορά την ψηφοφορία των συμμετοχών του διαγωνισμού από το κοινό.
Λεζάντα φωτογραφίας ανοίγματος
Από αριστερά: Άθως Παπαλάμπρος, Corporate Affairs Manager, Σίσσυ Χρηστίδου, Bens Beginners Ambassador, Κατερίνα Τσαγκόγεωργα, Brand Manager Uncle Ben’s, Μαριλένα Σταθοπούλου, Category Manager, Κωνσταντίνος Κοντόπουλος, Marketing Director, Corrado Dal Molin, Market Logistics Manager