Δύσκολο να λειτουργήσει η εστίαση ακόμα και την περίοδο των Χριστουγέννων, σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «ΣΗΜΕΡΑ».
Ο υπουργός μιλώντας για το άνοιγμα της εστίασης τόνισε ότι: «Είναι πιο δύσκολο να ανοίξει η εστίαση, καθώς μας κυβερνά ο ιός».
Ερωτηθείς σχετικά με το αν τα μέτρα έπρεπε να έχουν ληφθεί νωρίτερα, ανέφερε ότι η έκρηξη της πανδημίας ήταν τόσο ξαφνική «που δε νομίζω ότι είναι ένα αληθές επιχείρημα», προσθέτοντας ότι η Επιτροπή δεν είχε εισηγηθεί το lockdown νωρίτερα.
Διευκρίνισε δε ότι «συμμερίζομαι απόλυτα όλη την αγωνία των ανθρώπων που βλέπουν τις περιουσίες τους να κινδυνέουν και ιδιαίτερα αυτούς που έχουν κάνει μεγάλες αγορές για να ικανοποιήσουν την υψηλή ζήτηση των εορτών και είναι φυσιολογικό να θέλουν να ανοίξουν τα καταστήματα τους, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά εποχικά προϊόντα.
Ωστόσο ημερομηνία για το άνοιγμα της αγοράς δεν μπορώ να δώσω, αλλά μπορώ να να πω ότι υπάρχει μια μικρή ελπίδα. Επιθυμία όλων μας είναι να λειτουργήσει η αγορά τα Χριστούγεννα, έστω και με κανόνες. Οι επόμενες 10 μέρες θα είναι πολύ κρίσιμες. Οι φετινές γιορτές δε θα μοιάζουν με καμία εορταστική περίοδο. Ούτε συνωστισμός μπορεί να υπάρξει ούτε μεγάλα τραπέζια ούτε ρεβεγιόν».
Τέλος, σχρετικά με το «εργαλείο» του clickaway ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε ότι είναι ένας τρόπος για να μην υπάρχει συνωστισμός στα καταστήματα. «Είναι παραγγελία ηλεκτρονική που σου στέλνει το κατάστημα την ώρα και πας και το παραλαμβάνεις έξω από το κατάστημα.
Βέβαια θα πρέπει προφανώς οι επιχειρήσεις να έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα”, τόνισε, ενώ συμπλήρωσε ότι “πολλά καταστήματα μας είχαν εισηγηθεί να το καθιερώσουμε και εν μέσω της καραντίνας, όμως επιλέξαμε να μην το κάνουμε για να αποφύγουμε των συνωστισμό και να επιταχύνουμε την πτώση των κρουσμάτων. Και από την ένταση του φαινομένου φαίνεται ότι καλώς αποφασίσαμε να μην το κάνουμε».
Διαβάστε επίσης:
Βρετανία: 3 στα 4 μπαρ και εστιατόρια ενδέχεται να βάλουν λουκέτο το 2021
Κορωνοϊός – Βρετανία: Τα σούπερ μάρκετ «νούμερο 1» εστία μετάδοσης
Tα κατεψυγμένα φαγητά στην κορυφή της ζήτησης εν μέσω πανδημίας