Με 3 Gold, 2 Silver και 2 Bronze βραβεύσεις, η No1 αλυσίδα χονδρικού εμπορίου, τα METRO Cash & Carry ξεχώρισαν στις απονομές των Loyalty Awards 2023, ενός θεσμού που αναδεικνύει για 6η χρονιά την αριστεία και την καινοτομία στα προγράμματα επιβράβευσης των εταιρειών.
Η κάθε μία από τις 7 σημαντικές διακρίσεις της αλυσίδας METRO Cash & Carry, επιβεβαιώνει, την επιμονή της εταιρείας προς την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, την καινοτομία και την καλύτερη εμπειρία των επαγγελματιών πελατών της, οι οποίοι την στηρίζουν εδώ και σχεδόν 50 χρόνια.
Συγκεκριμένα οι βραβεύσεις που απέσπασαν τα METRO Cash & Carry ήταν οι εξής:
Gold βραβείο στην κατηγορία «Best B2B Initiative» για το πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης HO.RE.CA. «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα METRO Cash & Carry».
Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in E-commerce» για το eshop METRO Cash & Carry την πιο ολοκληρωμένη e-εμπειρία για κάθε επαγγελματία.
Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in Omnichannel» για το eshop METRO Cash & Carry και την 360ο εμπειρία για κάθε επαγγελματία.
Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Gamification» για το «Focus Bonus», το πρόγραμμα που γίνεται παιχνίδι στα μάτια του πελάτη.
Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of CRM» για το eshop METRO Cash & Carry, ο πελάτης στο επίκεντρο της πιστότητας και του performance.
Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Social Media» για το «Πετυχαίνουμε Μαζί», το πρόγραμμα επαγγελματικής καθοδήγησης που γίνεται on demand.
Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Promo Campaign / Contest» για το πρόγραμμα «Άγιος Βασίλης μόνο για επαγγελματίες» στο eshop METRO Cash & Carry.
Τα βραβεία αυτά ενθαρρύνουν και αναγνωρίζουν τη διαχρονική δέσμευση των METRO Cash & Carry, για τη δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και προγραμμάτων, πάντα προς όφελος των επαγγελματιών πελατών και συνεργατών τους.