Παράλληλα με την επιτυχημένη εμφάνισή της στο θέατρο, ως πρωταγωνίστρια του μιούζικαλ «Εβίτα», η Νάντια Μπουλέ δημιούργησε το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα. Μέσω του wellb.gr διαθέτει βιολογικά και προσωπικά επιλεγμένα από την ίδια, ελληνικά εδώδιμα προϊόντα.
Μάλιστα για την προώθηση των προϊόντων της η Νάντια πόζαρε γυμνόστηθη, «φορώντας» μόνο το βιολογικό μέλι της εταιρεία της. «Βιολογικό μέλι ελάτου από την Ορεινή Ναυπακτία», σημείωσε η Νάντια Μπουλέ στη λεζάντα της σχετικής ανάρτησής της στο Instagram. Και, όπως ήταν φυσικό, οι θαυμαστές της πυρπόλησαν το προφίλ της με δεκάδες εγκωμιαστικά και ενθαρρυντικά σχόλια.
H Νάντια πόζαρε γυμνόστηθη, «φορώντας» μόνο το βιολογικό μέλι που προωθεί η εταιρεία της
Το ηλεκτρονικό κατάστημα wellb.gr είναι το νέο μεράκι της Νάντιας, ένα επιχειρηματικό τόλμημα στον τομέα του διαδικτυακού εμπορίου, σε έναν χώρο που μέχρι πριν από λίγο καιρό ήταν για εκείνη εντελώς ξένος. Για το e-shop της η Νάντια Μπουλέ συνεργάζεται με την διαιτολόγο-διατροφολόγο Κατερίνα Βλάχου, εξ ου και, εκτός των προϊόντων, μέσω του site προσφέρονται διατροφικές και διαιτητικές συμβουλές. Τα εξωκαλλιτεχνικά πλάνα της Νάντιας σχετίζονται με την ελληνική γη και τα προϊόντα της, τα «δώρα της ζωής», όπως τα αποκαλεί η ίδια. Στόχος της είναι να λειτουργήσει σαν γέφυρα ανάμεσα στους μικρούς παραγωγούς απ’ όλη τη χώρα και τους επώνυμους σεφ, ώστε να προωθηθούν και να γίνουν γνωστά. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, από τις 3 έως και τις 16 Ιουλίου η Νάντια Μπουλέ δημιουργεί το δικό της pop-up store, ένα προσωρινό μίνι κατάστημα στο «Golden Hall», στο Μαρούσι. Μαζί της θα είναι και το μη κερδοσκοπικό σωματείο «Δεσμός» ώστε να δοθεί και μια φιλανθρωπική διάσταση στην όλη ενέργεια. Σε αυτό το pop-up store οι επισκέπτες θα μπορούν να βρουν, εκτός από εξαιρετικά ελληνικά προϊόντα διατροφής, διάφορα άλλα, μέχρι και είδη σπιτιού τα οποία έχει σχεδιάσει η ανήσυχη και πολυτάλαντη Νάντια Μπουλέ.
Το βιολογικό ροζέ Αγιωργίτικο «Evita – La Casa Rosada», εμπνευσμένο από το ροζ Προεδρικό Μέγαρο απ’ όπου η Εβίτα Περόν εκφωνούσε τους λόγους της
Και businesswoman
Τα ελληνικά βιολογικά προϊόντα και η προσπάθεια διάδοσής τους σε ευρύτερο κοινό είναι το νέο προσωπικό στοίχημα της Νάντιας, μια προσπάθεια που ξεκινά στο τέλος μιας χρονιάς – ορόσημο για την ίδια, σε ό,τι αφορά την καλλιτεχνική της παρουσία. Παρά τις αυξημένες υποχρεώσεις της και παράλληλα με τις εμφανίσεις της στον εξαιρετικά απαιτητικό ρόλο της Εβίτας, σε ένα από τα πιο αγαπημένα μιούζικαλ του σύγχρονου ρεπερτορίου, η Νάντια πήρε την απόφαση να ξεκινήσει το Β by Nadia Boule, το δικό της γευστικό brand με εκλεκτά, ποιοτικά βιολογικά προϊόντα. «Η ιδέα μού ήρθε ένα καλοκαίρι που βρέθηκα στη Νέα Υόρκη παρακολουθώντας μαθήματα μιούζικαλ», εξηγεί η Νάντια. Και επισημαίνει ότι «οι Αμερικανοί είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τέτοιου είδους προϊόντα κι εγώ, τριγυρίζοντας τις ελεύθερές μου ώρες, έκανα κάτι σαν άτυπο ρεπορτάζ αγοράς. Μετά από εκτενή προσωπική έρευνα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η Ελλάδα έχει πάρα πολλούς γευστικούς θησαυρούς, οι οποίοι όμως κατά κανόνα αδικούνται από τη συσκευασία και την προώθησή τους στην αγορά. Το συμπέρασμα αυτό αποτέλεσε την αφορμή και τον κινητήριο μοχλό για να δημιουργήσω το B by Nadia Boule», αναφέρει.
Στο e-shop της Νάντιας μπορεί ο οποιοσδήποτε να ανακαλύψει πάμπολλα γευστικά βιολογικά τρόφιμα. Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να βρει, π.χ. μέλι ελάτου από την Ορεινή Ναυπακτία, ελιές από τη Σπάρτη, μαρμελάδες από την Κόρινθο, κρασιά από την Αρχαία Ολυμπία, αλάτι από το Μεσολόγγι κ.ά. Ουσιαστικά, αυτό που κάνει η Νάντια είναι να ταξιδεύει παντού στην Ελλάδα αναζητώντας μοναδικές βιολογικές γεύσεις από μικρούς παραγωγούς. «Πρόκειται για ένα υπέροχο ταξίδι στη διάρκεια του οποίου ανακαλύπτεις μοναδικά πράγματα», εξομολογείται η Νάντια. «Ανθρωποι κοπιάζουν για να μας ξυπνήσουν γεύσεις σε μια εποχή όπου οι αισθήσεις μοιάζουν να έχουν εν μέρει νεκρωθεί. Υπό αυτή την έννοια πρόκειται για ένα ξεψάχνισμα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και γοητεία. Γυρνώ την Ελλάδα και συνεχώς ανακαλύπτω συναρπαστικούς ανθρώπους και γαστρονομικούς θησαυρούς», συνεχίζει.
Ανθός αλατιού αφρίνα μέσω B by Nadia Boule
Η Νάντια Μπουλέ δεν αποκρύπτει το γεγονός ότι είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με κάτι έξω από τα καλλιτεχνικά πράγματα. Πολλές συνάδελφοί της στρέφονται στον χώρο της μόδας και λανσάρουν κολεξιόν με το όνομά τους. Το γιατί η Νάντια δεν ακολούθησε αυτή την επιλογή έχει την εξής εξήγηση: «Ο σωστός τρόπος διαβίωσης ήταν κάτι που πάντα με ενδιέφερε. Ζω πολύ δημιουργικά όλο αυτό το ταξίδι. Βλέποντας τι προϊόντα βγάζει η χώρα μας, νιώθω περήφανη αλλά και πεισμώνω ακόμη περισσότερο γιατί θέλω να μάθει ο κόσμος αυτά τα διατροφικά διαμάντια. Θυμώνω, βέβαια, με το γεγονός ότι βάζουμε στο τραπέζι μας και καταναλώνουμε προϊόντα από το εξωτερικό όταν η ελληνική φύση διαθέτει τέτοια δώρα, όταν υπάρχουν τόσο καλοί παραγωγοί».
Το ηλεκτρονικό κατάστημα wellb.gr είναι το νέο μεράκι της Νάντιας
Ευζωία κάθε μέρα
Η Νάντια έχει εστιάσει κυρίως σε σπάνια προϊόντα, τα οποία ανακαλύπτει σε διάφορα σημεία της Ελλάδας. Ενίοτε, όμως, επεμβαίνει δημιουργικά σε αυτά όπως, έκανε στην αφρίνα, δηλαδή τον ανθό ή «βασιλικό πολτό» του αλατιού. Ζήτησε από τους παραγωγούς να τον ανακατέψουν με βιολογικά βότανα, ενώ, όπως αποκαλύπτει: «Έχω βγάλει ένα ακόμη προϊόν για το οποίο είμαι υπερήφανη. Πρόκειται για ένα ακόμη αλάτι, χοντρό, ραντισμένο με κρασί Merlot, σε συνδυασμό με ποικιλία πιπεριών και ρίγανη. Όλο αυτό προσφέρει κάτι παραπάνω στο τραπέζι. Δεν είναι πολυτέλεια, είναι ένας τρόπος για να ανακαλύψουμε άλλου είδους γεύσεις και ποιότητες».
Στο e-shop της Νάντιας Μπουλέ μπορεί οποιοσδήποτε να ανακαλύψει πάμπολλα γευστικά βιολογικά τρόφιμα
Η αναγνωρισιμότητα έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην επαφή της με τους παραγωγούς. Όπως εξηγεί η Νάντια, «όλοι είδαν την προσπάθεια πολύ θετικά από την αρχή. Με περιέβαλαν με αγάπη, θέλησαν να με ξεναγήσουν στα προϊόντα τους και να συνεργαστούμε. Άλλωστε, ο ένας με σύστηνε στον άλλον». Όσο για τους συναδέλφους της; Είδαν την προσπάθεια με καλό μάτι από την αρχή. Κι αυτό γιατί ήξεραν το πάθος και την αφοσίωσή της. Τώρα πια όχι μόνο ζητούν την γνώμη της επί διατροφικών ζητημάτων, αλλά προμηθεύονται και προϊόντα από τα ηλεκτρονικό της κατάστημα. Επίσης, η Νάντια φτιάχνει και καλάθια με αντιπροσωπευτικά ελληνικά προϊόντα που μπορεί κάποιος να προσφέρει για δώρο. Καλάθια που πρόκειται να διοχετευτούν και στα κοσμοπολίτικα ελληνικά νησιά, όπως τη Μύκονο και την Πάρο, ώστε οι ξένοι επισκέπτες να πάρουν μια καλή γεύση από Ελλάδα. Σχετικά με τα κρασιά και τις ομολογουμένως πρωτότυπες ονομασίες τους, η Νάντια παρατηρεί ότι σε αυτές θέλησε να δώσει και μια θεατρική διάσταση, γι’ αυτό και έχει επιλέξει ονόματα όπως το «Romeo», το «Juliet» ή το περιορισμένης παραγωγής βιολογικό ροζέ Αγιωργίτικο «Evita – La Casa Rosada», η Ροζ Κατοικία, δηλαδή το εμβληματικό Προεδρικό Μέγαρο της Αργεντινής από όπου η θρυλική η αυθεντική Εβίτα Περόν εκφωνούσε τους λόγους της. «Ήρθε η ώρα και η κατάλληλη εποχή για να επαναδιαπραγματευτούμε με το ίδιο μας τον εαυτό και να προσδιορίσουμε από την αρχή τις αξίες μας. Ο,τι τρώμε, είμαστε. Σε τροφή, σε πράξεις, σε ποιότητα και σε συναίσθημα», καταλήγει με έμφαση η σύγχρονη Ελληνίδα Εβίτα – αλλά και ιδιοκτήτρια πλέον ενός μοντέρνου e-delicatessen.
info
wellb.gr