Η κουζίνα της Κροατίας είναι ένα κράμα βαλκανικής, μεσογειακής και κουζίνας της κεντρικής Ευρώπης, που όπως φαίνεται οι τουρίστες δεν χορταίνουν.
Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα επισημάνθηκαν κατά τη διάρκεια συνεδρίου που διοργάνωσε η WYG International Development Consultancy, το Ινστιτούτο Τουρισμού και το Ινστιτούτο Διεθνών Σχέσεων της Κροατίας, με θέμα την ανάδειξη των τοπικών προϊόντων ως οχήματος ανάπτυξης του τουρισμού, η γαστρονομία της Κροατίας αποτελεί πόλο έλξης των ξένων επισκεπτών.
Το γεγονός αυτό είναι μια τεράστια ευκαιρία για τους παραγωγούς τροφίμων και κρασιού στη χώρα, τόνισε ο υφυπουργός Τουρισμού της Κροατίας, Φράνο Μάτεσιτς, ανακοινώνοντας τους βασικούς πυλώνες του σχεδίου δράσης για την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού, στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής για τον συγκεκριμένο κλάδο.
Η Κροατία, τόνισε ο κ. Μάτεσιτς, έχει τις δυνατότητες να καταστεί αναγνωρίσιμος γαστρονομικός προορισμός και να ενταχθεί στους 20 κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως. Σημείωσε επίσης ότι το 15% του συνόλου των αγροτικών προϊόντων της χώρας συνδέονται με τον τομέα του τουρισμού. Το ποσοστό αυτό δεν είναι αρκετό για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του τομέα και γι’ αυτόν τον λόγο κρίνεται απαραίτητη η αύξησή του. Επιπλέον, εκπρόσωπος του υπουργείου Γεωργίας επισήμανε ότι η Κροατία διαθέτει 20 προϊόντα προστατευόμενης ονομασίας προέλευσης (ΠΟΠ) και γεωγραφικής ένδειξης (ΠΓΕ). Στο σύνολό τους, οι συμμετέχοντες στο συνέδριο τόνισαν ότι τα επόμενα χρόνια η Κροατία καλείται να απαντήσει στις προκλήσεις που απορρέουν από τις διεθνείς τάσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ