Είναι κάτι τέτοιες στιγμές που καταλαβαίνουμε πόσο πολύ μεγάλη επιρροή έχουν τα ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εποχή μας. Επίτρεψέ μας να σού εξηγήσουμε…
Όλα ξεκίνησαν από ένα αστείο που έκανε ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ τον περασμένο Δεκέμβριο στο Instagram, όταν παρατήρησε ότι τα μύρτιλλα χωρούν ιδανικά μέσα στα σμέουρα. Ο ίδιος τότε πήρε την πρωτοβουλία να ονομάσει την «ανακάλυψή» του braspberry (blueberry + raspberry).
Fast forward μερικούς μήνες μετά, η εταιρία Bai γύρισε ένα διαφημιστικό σποτάκι για τους αντιοξειδωτικούς της χυμούς, στο οποίο ο διάσημος τραγουδιστής μιλά σε ένα υποτιθέμενο δελτίο ειδήσεων για το braspberry.
Και η παράνοια δεν τελειώνει εδώ. Μόλις πριν λίγες μέρες, η εταιρία Driscoll’s, ο μεγαλύτερος διανομέας μούρων στην Αμερική, ανακοίνωσε ότι τα braspberries θα διατεθούν σύντομα στην αγορά. Προς το παρόν, θα κυκλοφορήσουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα και κυρίως για προωθητικούς λόγους, όπως αποκάλυψε ο διευθυντής μάρκετινγκ, Frances Dillard, καθώς τα σμέουρα γεμίζονται με το χέρι και δεν έχει βρεθεί ακόμα ένας πιο εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος.