Ο ανταγωνισμός των δύο μεγάλων αλυσίδων εστιατορίων burger, πήρε αναπάντεχη τροπή στη Σουηδία, με τα Burger King να δίνουν νέα ονόματα στα burger τους, με βάση τα ονόματα αυτών των McDonald’s, σε ιδιαίτερα καυστικό στυλ.
Όλα ξεκίνησαν όταν τα McDonald’s έχασαν τον Ιανουάριο το εμπορικό σήμα «Big Mac» στην Ευρώπη, σε μία διαμάχη που είχε με την ιρλανδική αλυσίδα εστιατορίων Supermac, όπου το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφάσισε την ακύρωση του εμπορικού τους σήματος. Τα Burger King στη Σουηδία λοιπόν, δεν έχασαν καιρό να τρολάρουν τους ανταγωνιστές τους.
Έτσι, αποφάσισαν να ανανεώσουν το μενού τους, προσθέτοντας την κατηγορία «Not Big Mac’s», στην οποία περιλαμβάνονται burgers με ονόματα και υλικά που «παίζουν» με το Big Mac, αλλά ουσιαστικά προβάλουν πόσο διαφορετικά -και καλύτερα, σύμφωνα με την Burger King- είναι. Στο μενού βρίσκουμε για παράδειγμα το «Burger Big Mac Wished It Was» ή το «Like a Big Mac, But Actually Big».
«Τα McDonald’s μόλις έχασαν το εμπορικό τους σήμα για το Big Mac επειδή ήθελαν να μηνύσουν έναν πολύ μικρότερο παίκτη… είναι πάρα πολύ διασκεδαστικό για εμάς για να μείνουμε μακριά», δήλωσε ο Iwo Zakowski, Διευθύνων Σύμβουλος της σουηδικής Burger King, σε δελτίο τύπου, εξηγώντας ουσιαστικά γιατί δεν μπορούσαν να αντισταθούν να προχωρήσουν σε αυτή την ενέργεια.