Η Schneider Electric, πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, αναπτύσσει ψηφιακές λύσεις και υπηρεσίες, βοηθώντας τους επαγγελματίες του κλάδου τροφίμων και ποτών στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους σε όλα τα επίπεδα.
Με γνώμονα την ορθή αξιοποίηση των πόρων και τον σεβασμό προς το περιβάλλον, η Schneider Electric έχει δεσμευτεί σε συνεργασία με τους πελάτες της να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της, για μια βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα. Οι εταιρείες άλλωστε, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.
Παραδόξως, το ένα τέταρτο του συνόλου των τροφίμων που παράγονται στον κόσμο χάνονται ή καταστρέφονται, με τα απόβλητα συσκευασίας τροφίμων, να αυξάνουν τις αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Με τον παγκόσμιο πληθυσμό να υπολογίζεται ότι θα έχει αυξηθεί στα 9,7 δισεκατομμύρια μέχρι το 2050 (αύξηση 26%), είναι επιτακτική η ανάγκη για ένα νέο πρότυπο αποδοτικότητας που να επικεντρώνεται στην αξιοποίηση καινοτόμων τεχνολογιών για μεγαλύτερη πρόσβαση σε ασφαλή και βιώσιμα τρόφιμα για όλους, αλλά και στη χρήση του νερού και της ενέργειας, με πιο περιορισμένους πόρους.
Για να επιτευχθεί αυτό, η Schneider Electric αναπτύσσει ψηφιακές λύσεις και υπηρεσίες, βοηθώντας τους επαγγελματίες του κλάδου τροφίμων και ποτών στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους σε όλα τα επίπεδα, από τη σχεδίαση παραγωγής και την υπεύθυνη προμήθεια πρώτων υλών και συστατικών έως την απομακρυσμένη επίβλεψη των προϊόντων, συμβάλλοντας στη μείωση των απορριμμάτων και ενισχύοντας τη βιωσιμότητα. Οι λύσεις της εταιρείας για τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών βασίζονται στην εξειδίκευση, τη δοκιμασμένη μεθοδολογία και τη βαθιά κατανόηση των προκλήσεων της αγοράς.
Σημειώνεται ότι ανάμεσα στις προηγμένες λύσεις της, βρίσκεται και η αρχιτεκτονική και πλατφόρμα EcoStruxure™ που συμβάλλει στην εξοικονόμηση του κόστους έως και 30% και στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 20%.
Δείτε επίσης:
Γεωργιάδης: Πότε θα γίνουν το άνοιγμα της εστίασης και οι αιτήσεις για τη στήριξή της
e-Καταναλωτής: Καθημερινή ενημέρωση για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ
ΕΦΕΤ για κορωνοϊό: Απαντήσεις για τους επιχειρηματίες του χώρου τροφίμων