Μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει στους λάτρης της σοκολάτας ανά τον κόσμο, η απόφαση της Ferrero να αλλάξει τη συνταγή της Nutella, με τους χρήστες των social media να ανεβάζουν συνεχώς οργισμένα μηνύματα.
“Οι τυχεροί μαθαίνουν από τα λάθη των άλλων” λέει μία γνωστή αφγανική παροιμία, ωστόσο η Ferrero είτε ήταν απίστευτα άτυχη, είτε απλά δεν έδωσε καμία σημασία στη γκάφα της Coca Cola, που το 1985 επιχείρησε να αλλάξει τη συνταγή της, εξοργίζοντας τους καταναλωτές που απαιτούσαν από την εταιρεία να επαναφέρει την προηγούμενη συνταγή, καθώς όπως έλεγαν κάποιοι ήταν σαν να τους κλέβει τις παιδικές τους αναμνήσεις!
Και αν θεωρείται αυτή την αντίδραση υπερβολική, να σας πούμε ότι ήδη κάποιοι έχουν κάνει ανάλογα σχόλια στο twitter, κατηγορώντας την Ferrero ότι τα θυσιάζει όλα για το κέρδος της.
Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως, πριν λίγες μέρες η υπηρεσία προστασίας καταναλωτών του Αμβούργου ανακοίνωσε μέσω της σελίδας της στο Facebook ότι η συνταγή της Nutella έχει αλλάξει μυστικά και πλέον, περιέχει περισσότερη ζάχαρη (από 55,9% αυξήθηκε σε 56,3%) και άπαχο γάλα σε σκόνη (από 7,5% σε 8,7%). Όπως αναφέρουν, η νέα Nutella έχει πιο ανοιχτό χρώμα, ενώ υπαινίσσονται πώς με την αύξηση της ποσότητας του γάλακτος, η εταιρεία μείωσε το κόστος του κακάο.
Όπως καταλαβαίνετε, με τη διεθνή διατροφική τάση να στρέφεται προς τις πιο υγιεινές τροφές και άρα στη μείωση της ζάχαρης που καταναλώνει ο καθένας, αυτά τα νέα δεν έγιναν δεκτά με ενθουσιασμό. Το αντίθετο μάλιστα, με τους καταναλωτές να δηλώνουν ακόμη και ότι θα μποϊκοτάρουν το νέο προϊόν.
Από την πλευρά της η Ferrero, επιμένει ότι τέτοιες μικρές αλλαγές συμβαίνουν στη βιομηχανία τροφίμων, χωρίς να επηρεάζεται πολύ η γεύση των προϊόντων. “Η αλλαγή που έγινε στην συνταγή της Nutella είναι πολλή μικρή. Η περιεκτικότητα σε φουντούκια, κακάο, ζάχαρη και φοινικέλαιο παραμένει ίδια, το μόνο που άλλαξε είναι είναι ότι αντικαταστάθηκε μέρος του ορού γάλακτος με γάλα σε σκόνη, επιτρέποντας μας να βελτιώσουμε συνολικά της ποιότητα του γάλακτος που περιέχει το προϊόν και να πετύχουμε καλύτερη συνοχή της γεύσης ανά τα χρόνια”, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Για την ιστορία, η Coca Cola αναγκάστηκε λόγω των οργισμένων αντιδράσεων να επαναφέρει το προϊόν με την αυθεντική συνταγή μέσα σε μόλις 3 μήνες. Για να δούμε, η Nutella θα μείνει σταθερή στη στάση της;