Η Beyoncé και ο Jay-Z είναι από τα πλουσιότερα ζευγάρια της μουσικής βιομηχανίας, ωστόσο όπως φαίνεται δεν στηρίζουν την ευημερία τους μόνο στους δίσκους και τις συναυλίες τους. Η διάσημη τραγουδίστρια έχει κάνει και μία τελείως διαφορετική επένδυση, στη βιομηχανία ροφημάτων.
Για την ακρίβεια έχει επενδύσει σε μία εταιρεία που παράγει νερό από καρπούζι, την WTRMLN WTR (τι τους έκαναν τα φωνήεντα;). Ουσιαστικά πρόκειται για χυμούς ψυχρής έκθλιψης με βάση το καρπούζι, που κυκλοφορούν σε διάφορες γεύσεις και θεωρούνται ιδανικοί για να ενυδατωθεί ο οργανισμός, ειδικά μετά από τη γυμναστική. Δίπλα τους και μία σειρά από χυμούς ενισχυμένους με ηλεκτρολύτες, για τη διάρκεια της προπόνησης.
Και με την Beyoncé να έχει συνδέσει το όνομα της μαζί τους, καταλαβαίνεται ότι πρόκειται για μία από τις δημοφιλέστερες επιλογές στις ΗΠΑ. Άραγε με αυτό το νερό διατηρείται η ίδια σε φόρμα;
Όσο για την τιμή, κάθε συσκευασία, που περιέχει 12 μπουκάλια των 355ml από νερό καρπουζιού, κοστίζει $44,99 ή αλλιώς κάθε μπουκάλι κοστίζει περίπου $3,75. Για νερό ακριβό, για χυμό που θεωρείται ιδιαίτερα ωφέλιμος πάλι, μάλλον καλά είναι.