Τα λάθη στις παραγγελίες delivery δεν είναι ούτε σπάνια ούτε απρόσμενα. Σε αυτή την περίπτωση κάποιοι θα το αποσιωπήσουν και θα αρκεστούν σε ό,τι τους έφεραν και κάποιοι θα καλέσουν στο κατάστημα για να παραπονεθούν και να ζητήσουν διόρθωση. Πόσοι όμως θα έκαναν καταγγελία στην αστυνομία;
Σας ακούγεται εξωφρενικό; Και όμως, έχει όντως συμβεί στο Έσσεξ, στην Αγγλία, όπου γυναίκα κάλεσε εκνευρισμένη την αστυνομία, για να καταγγείλει ότι της παρέδωσαν μία πίτσα με μανιτάρια. Όπως ισχυρίστηκε έχει αλλεργία στα μανιτάρια και απαίτησε από την αστυνομία να επιληφθεί ώστε να πάρει τα χρήματα της πίσω.
Η ίδια μάλιστα ανέφερε στο τηλεφώνημα της ότι είχε ήδη καλέσει στην πιτσαρία για να παραπονεθεί, ωστόσο η απάντηση του ιδιοκτήτη δεν την ικανοποίησε και έτσι αποφάσισε να απευθυνθεί στην Άμεση Δράση!
Για να μην νομίζετε ότι πρόκειται για φάρσα, η αστυνομία δημοσιοποίησε την ηχογραφημένη κλήση της γυναίκας στην υπηρεσία, στο πλαίσιο της καμπάνιας που τρέχουν προκειμένου ο κόσμος να σταματήσει να τους καλεί για ασήμαντα περιστατικά. «Αν τα υλικά στην πίτσα σας δεν είναι τα σωστά, σας παρακαλούμε μην καλείτε την αστυνομία για να το αναφέρεται. Το 999 (το αντίστοιχο νούμερο του δικού μας 100) είναι μόνο για κλήσεις ανάγκης», έγραψαν και σε σχετικό tweet τους! Όπως καταλαβαίνουμε, μάλλον η αστυνομία δεν απάντησε θετικά στην κλήση της
Είναι απίστευτο πάντως πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένας δυσαρεστημένος πελάτης, για να παραπονεθεί για το λάθος φαγητό που του παρέδωσαν!
Δείτε επίσης:
12χρονο αγόρι κάλεσε την αστυνομία γιατί μισούσε τη σαλάτα του