Κάθε project για την Boo Republic είναι μια καινούρια πρόκληση. Είναι μια αναζήτηση που ξεκινά από το μηδέν, με οδηγό την ταυτότητα και τις ανάγκες κάθε brand. Το όνομα Boo Republic, άλλωστε, δεν είναι τυχαίο, αλλά αποτελεί έναν κοινό τόπο όπου γεννιούνται νέες ιδέες – όλοι στην ομάδα μοιράζονται ίσες ευκαιρίες και δουλεύουν μαζί σαν μια παρέα, για να φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Boo Republic

Στη συσκευασία του 72H χρησιμοποιούνται μια τολμηρή χρωματική κωδικοποίηση για εύκολη αναγνώριση του προϊόντος με κομψότητα και μια σύγχρονη γραμματοσειρά. Φωτογραφία: Jorge Donios.

«Οι ιδέες είναι κάπως σαν τα φαντάσματα. Επισκέπτονται κάθε δημιουργικό μυαλό, είτε το παραδέχεται είτε όχι. Στην Boo τούς ανοίγουμε την πόρτα. Τα καλωσορίζουμε και πορευόμαστε μαζί τους», αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Boo Republic: Ένα studio ζωντανό και ονειροπόλο

Εμπνέονται από ανθρώπινες ιστορίες, μουσική, ταινίες, ταξίδια και φυσικά τις αξίες και τις ανάγκες του κάθε brand. Η περιέργεια τους ωθεί να αμφισβητούν, να πειραματίζονται, να ψάχνουν διαρκώς νέους τρόπους έκφρασης. H λειτουργικότητα και η αισθητική, φυσικά, συνυπάρχουν αρμονικά σε ό,τι σχεδιάζουν, αλλά το design για την Boo είναι πάνω απ’ όλα μέσο αφήγησης. Θεωρούν ότι στον επισκέπτη ή στον καταναλωτή δεν μένει μόνο η εικόνα, αλλά η εμπειρία: ένα ωραίο γεύμα, μια χαλαρωτική διαμονή σ’ ένα ξενοδοχείο, μια αυθεντική ιστορία.

Ο σχεδιασμός και η εταιρική ταυτότητα της σειράς προϊόντων Almito Vegan Antipasti ισορροπoύν ανάμεσα στην αυθεντικότητα και τον μινιμαλισμό.

Για παράδειγμα, όταν μια επιχείρηση ήθελε μια βιώσιμη λύση για το εμφιαλωμένο νερό στα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία της, η Boo σχεδίασε έναν χάρτινο, πλήρως βιοδιασπώμενο περιέκτη με καπάκι και στρώσεις από ζαχαροκάλαμο. Με αυτό τον τρόπο απάντησε στο πρόβλημα της ύπαρξης μεγάλου όγκου πλαστικού που δεν ανακυκλώνεται εύκολα.

To Ergon Hero bottled water είναι πλήρως βιοδιασπώμενο με καπάκι και στρώσεις από ζαχαροκάλαμο.

Έτσι, στην Boo δεν υπάρχουν έτοιμες λύσεις. Κάθε project ξεκινά από την αρχή, με βάση την ταυτότητα και τις ανάγκες του. Η αισθητική δεν είναι ο στόχος, είναι απλώς ο τρόπος για να ειπωθεί μια καλή ιστορία.

Χειροποίητα πατατάκια The Serras με πιπεριά Φλωρίνης.

Φωτογραφίες: Θεοδόσης Γεωργιάδης, Styling: Σταυρούλα Φουτσα, Color Correction: Εύη Γκιουλέκα.

Δείτε επίσης

Η κουλτούρα του «μαζί» επί το Ergon

Πώς οι ιστορίες (και όχι τα likes) κάνουν τη γαστρονομία viral στα social