Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά βραβεύτηκε η Lidl Ελλάς στα «Packaging Awards». Σημειώνεται, πως τα Packaging Awards είναι ο θεσμός που αναδεικνύει τις επιχειρήσεις για την καινοτομία τους στο σχεδιασμό συσκευασίας, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, την τεχνολογία που αξιοποιήθηκε και τις διαδικασίες που προσδίδουν αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα της συσκευασίας ενός προϊόντος. Όσον αφορά τη Lidl Ελλάς απέσπασε:
– Gold βραβείο στην κατηγορία «Έργα και Πρακτικές που επιδεικνύουν υψηλή δεξιοτεχνία, αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργικότητα και πρωτοτυπία» για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου ιδιωτικής ετικέτας «Είκοσι Ιστορίες», η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Κάθε ετικέτα παραπέμπει σε μία συμβολική ιστορία εμπνευσμένη από τον ελληνικό τόπο, τις ομορφιές, τις ιδιομορφίες του και φυσικά τις ιστορίες του.
– Silver βραβείο στην κατηγορία «Καλές Πρακτικές Ανά Επιχειρηματικό Κλάδο Drinks & Beverages» και πάλι για τη συσκευασία του επετειακού ερυθρού οίνου «Είκοσι Ιστορίες».
– Bronze βραβείο στην κατηγορία «Sustainable Packaging / Σχεδιασμός Βιώσιμων Συσκευασιών» για τη νέα συσκευασία έτοιμων φαγητών ιδιωτικής ετικέτας «Chef Select». Στο πλαίσιο του στόχου της για 20% λιγότερο πλαστικό έως το 2025, η Lidl Ελλάς μείωσε στα παραδοσιακά ελληνικά έτοιμα γεύματα «Chef Select» το πλαστικό του περιέκτη, καταργώντας ταυτόχρονα το πλαστικό καπάκι, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο συνολική μείωση πλαστικού κατά 43,24% ανά συσκευασία.
Διαβάστε επίσης:
Το ρόδι Ερμιόνης στο μητρώο Προστατευόμενων Ονομασιών Προέλευσης
Γκαστόνε: Νέο κρεατοφαγικό στέκι από την ομάδα του Cookoovaya
Kορωνοϊός: Η ρατσιστική αφίσα σε εστιατόριο της Στοκχόλμης, που προκάλεσε αντιδράσεις