Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, το καλό φαγητό -και μάλιστα το καυτερό φαγητό- είναι ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια για ταξιδέψει κάποιος. Επίσης, σημαντικό κριτήριο για τα αεροπορικά ταξίδια είναι και η διασκέδαση που προσφέρεται μέσα στο αεροπλάνο. Στην τρίτη θέση στα κριτήρια έρχεται και η θετική εικόνα και ιστορία της αεροπορικής εταιρίας, όπως αποκαλύπτει η έρευνα J.D. Power 2019 Airline International Destination Satisfaction Study.

Αξίζει να σημειωθεί, πως η διεθνής αυτή αεροπορική μελέτη είναι μια καινούργια μελέτη που μετρά την ικανοποίηση των επιβατών για τους αερομεταφορείς που πετούν από τη Βόρεια Αμερική στην Ευρώπη και από τη Βόρεια Αμερική στην Ασία. Επίσης, βασίζεται σε εννέα κριτήρια υπηρεσιών στην πτήση, κόστος και αμοιβές, αεροσκάφος, πλήρωμα πτήσης, διαδικασία check-in, επιβίβαση, διαδικασία μετανάστευσης, αποσκευές, και διαδικασία κράτησης.

«Ο χαμηλός ναύλος μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε το πρώτο ενδιαφέρον ενός διεθνή επιβάτη», δήλωσε ο κ. Michael Taylor, Travel Intelligence Lead στην εταιρία JD Power, «αλλά η διατήρηση των επιβατών σε διεθνή δρομολόγια από την Αμερική προς την Ευρώπη και την Ασία βασίζεται στην απόλαυση του επιβάτη, κυρίως εκείνου που έχει μεγάλη εμπειρία στις πτήσεις. Ένας από τους ισχυρότερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι με τα γεύματα και τις παροχές ποτών, που είναι στην κουλτούρα των αεροπορικών εταιριών των ΗΠΑ και που καταφέρνουν να προσφέρουν ωραίες γεύσεις σε υψόμετρο, που, όπως έχει αποδειχθεί, η αίσθηση των γεύσεων μειώνεται».

Τέλος, να αναφέρουμε με βάση την έρευνα, ότι μεταξύ των αεροπορικών εταιριών που πετούν από τη Βόρεια Αμερική προς την Ευρώπη, η Turkish Airlines έχει την υψηλότερη βαθμολογία στην ικανοποίηση του επιβάτη με σκόρ 833, ενώ η Virgin Atlantic με σκορ 829 έρχεται δεύτερη. Την τρίτη θέση στην ικανοποίηση του επιβάτη τη μοιράζονται η British Airways και η Delta Air Lines με σκορ 815.

Το άρθρο της εβδομάδας