Κατατέθηκαν από επιχειρήσεις του κλάδου εστίασης που παρέμειναν κλειστές από τις αρχές Νοεμβρίου 2020 έως τις αρχές Μαΐου 2021 οι πρώτες αγωγές αποζημίωσης από το ελληνικό Δημόσιο.