Από το «Spaghetti Clutch» μέχρι το πορσελάνινο «The Graded Plate Set», ο Nikolas Bentel είναι ένας ταλαντούχος καλλιτέχνης που προκαλεί αίσθηση μέσα από τα έργα του. Εργαλεία κουζίνας, τρόφιμα, ρούχα, και τσάντες εμπνέουν την ομάδα του Nik Bentel Studio για να δημιουργήσει ενδιαφέροντα προϊόντα και συνεργασίες με γνωστά brands. Το studio, με έδρα τη Νέα Υόρκη, σχεδιάζει και πουλάει limited edition αντικείμενα εμπνευσμένα από την καθημερινή ζωή.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ποιος είναι ο Nikolas (Nik) Bentel;
Αποφοίτησε από το πρόγραμμα RISD του Πανεπιστημίου Brown και έχει παρουσιάσει έργα του στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου και του Παρισιού, αλλά και στη Διάσκεψη για το Κλίμα των Ηνωμένων Εθνών. Πειραματίζεται σχεδιάζοντας αντικείμενα, που συχνά έχουν μία ειρωνική χροιά, όπως το Capitalism Knife, ένα μαχαίρι που στη θέση της λεπίδας έχει μία τραπεζική κάρτα ή μία ροζ δερμάτινη τσάντα, εμπνευσμένη από το «The Grand Budapest Hotel» του Wes Anderson.
Ο Nik εμπνέεται συχνά από τη διατροφή, αφού παλαιότερα είχε σχεδιάσει ένα limited edition τσαντάκι, εμπνευσμένο από το Espresso Martini. Η «Absolut Espresso Martini» τσάντα μοιάζει με ένα κρυστάλλινο ποτήρι, γεμάτο με το αγαπημένο ποτό. Μερικά άλλα γνωστά του σχέδια είναι η «Milk bag» και οι «Pasta Bags». Μαζί με τη συνεργάτιδά του Kortney Hinden, δημιούργησε μία σουρεαλιστική collection εμπνευσμένη από το νεοϋορκέζικο πικνίκ. Για παράδειγμα, η κουβέρτα μοιάζει με το iconic «I heart New York» T-shirt, ενώ σχεδίασαν δύο δερμάτινες τσάντες με σχήμα κομματιού πίτσας και hot dog.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η viral δερμάτινη «Croissant Handbag»
Μοιάζει με χάρτινη σακούλα take away, αλλά στην πραγματικότητα είναι φτιαγμένη από μαλακό δέρμα, έχει μαγνητικό κλείσιμο και μπροστά ένα μικρό τσαντάκι για κέρματα σε σχήμα κρουασάν. Η τσάντα, αποτελεί συνεργασία του Bentel με την εταιρεία Lidl και έγινε sold out μέσα σε μόλις δύο λεπτά από την κυκλοφορία της. Σε σύγκριση με άλλα προϊόντα του σχεδιαστή, η croissant handbag είχε χαμηλότερη τιμή και πολύ γρήγορα πρωταγωνίστησε σε ποικίλα Instagram Reels και TikToks, με τον μουσικό Jordan Stephens να προωθεί το αξεσουάρ.
Το συγκεκριμένο sold out οδήγησε στο πρώτο pop-up της Lidl – Patisserie Lidl, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου. Στο διήμερο pop-up, το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει τα viennoiserie και γλυκά, για τα οποία είναι γνωστό το brand και παράλληλα η τσάντα ήταν διαθέσιμη σε περιορισμένα τεμάχια για τους επισκέπτες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για όσους δεν κατάφεραν να την αγοράσουν η Lidl συνεργάζεται με την εφαρμογή By Rotation, μέσω της οποίας μπορεί κάποιος να νοικιάσει προϊόντα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ειδικότερα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να νοικιάσουν τη δερμάτινη croissant handbag, μαζί με τα δύο διαφορετικά της λουράκια (ένα νάιλον και ένα αλυσίδα) έναντι ~6€ την ημέρα. Όλα τα έσοδα από την ενοικίαση της τσάντας – όπως και αυτά από το pop-up – θα δοθούν στον οργανισμό «National Society for the Prevention of Cruelty to Children» (NSPCC), που αποτελεί τον μεγαλύτερο φορέα παιδικής προστασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Φωτογραφία ανοίγματος: Facebook ©Nik Bentel Studio (www.nikolasbentelstudio.com)