Ένα νέο μαγαζί για τους λάτρεις των θαλασσινών, έκανε την εμφάνισή του στο κέντρο της Αθήνας και γρήγορα έχει γίνει το στέκι των καλοφαγάδων. Στο “Ζήση- Ψαράκι στο χωνάκι” μπορείς να απολαύσεις ψαράκια και θαλασσινά, γαύρο, αθερίνα, μαρίδα και γαριδούλα, όλα, όπως προστάζει και το όνομα, σε χάρτινο χωνάκι.