Από τις αγορές του Βιετνάμ μέχρι τα μυστικά μαγαζιά της Αθήνας, η Θάλεια Ιωάννου (@urbanfoodjunkiegr) ξέρει πού να πας και τι να φας. Στο Cantina μιλά για τη δύναμη των social, την αυθεντικότητα και τη νοστιμιά της αλήθειας.

Θάλεια Ιωάννου: Τravel & food content creator

Αν μπεις στο προφίλ της @urbanfoodjunkiegr, το πιθανότερο είναι ότι θα σου ανοίξει η όρεξη. Η Θάλεια Ιωάννου είναι η travel & food content creator που έχει μετατρέψει το Instagram σε έναν γευστικό ταξιδιωτικό οδηγό. Μοιράζεται εικόνες από την Αθήνα, γωνιές της Ελλάδας και γαστρονομικά ταξίδια ανά τον κόσμο: από τα street food stalls του Βιετνάμ μέχρι τα fine dining εστιατόρια του Όσλο. Ο δεύτερος λογαριασμός της, το @thaleinio, είναι αφιερωμένος στα ταξίδια. Στο blog της συνδυάζει τους δύο κόσμους: πού να πας, τι να δεις και –κυρίως– τι να φας ενώ βρίσκεται πίσω από τα χορταστικά video που βλέπετε στον λογαριασμό του @cantinamag.

Πριν γίνει «food junkie», η Θάλεια είχε μια εντελώς διαφορετική διαδρομή: σπούδασε Ιταλική Φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στα Digital Media και εργάστηκε στο marketing γνωστής εταιρείας αυτοκινήτων. «Το φαγητό και τα ταξίδια υπήρχαν πάντα στη ζωή μου», λέει, «απλώς όχι με τη μορφή και τη συχνότητα του σήμερα. Σήμερα είμαι ελεύθερη επαγγελματίας και εργάζομαι ως travel & food content creator».

 

 

«Το Instagram δημιουργεί τάσεις, όχι μόνο φωτογραφίες»

Η ίδια είναι ξεκάθαρη: πίσω από κάθε ανάρτηση κρύβεται δουλειά ‒ πολύ περισσότερη απ’ όση φαντάζεσαι. «Το μαγαζί, το κάδρο, το σωστό φως, το “κλικ”, η επεξεργασία. Είναι μια αλληλουχία πραγμάτων που συχνά σε οδηγούν στο να τρως κρύο φαγητό», λέει γελώντας.

Όσο για τον όρο «instagrammable»; Δεν τον αγαπά ιδιαίτερα. «Δε με ενδιαφέρουν ούτε τα “instagrammable” πιάτα ούτε τα “instagrammable” μέρη. Αυτό που με νοιάζει είναι να νιώσει κάτι ο άλλος βλέποντας το post. Θέλω να θυμηθεί μια στιγμή, μια γεύση, μια μυρωδιά».

Κι όμως, έχει γίνει viral αρκετές φορές. «Ναι, ήθελα να ευχαριστήσω τη μητέρα μου και τον πατέρα μου, όπως στα Όσκαρ!» αστειεύεται. «Συνήθως viral γίνομαι με post που έχουν αυθεντικότητα ή παράδοση ‒ από ένα καφενείο στα Σφακιά, ένα ποτήρι υποβρύχιο στην Τήνο, μέχρι μια ιστορική πιτσαρία στο Μπουένος Αϊρες. Οι άνθρωποι συνδέονται με συναισθήματα και αναμνήσεις».

Σήμερα βλέπει το Instagram ως ένα εργαλείο με πραγματική δύναμη: «Έτσι ξεκίνησε, ως πλατφόρμα εικόνων, αλλά εξελίχθηκε σε ένα πολυδιάστατο μέσο επιρροής στη γαστρονομία. Πλέον, όταν ψάχνουμε ένα εστιατόριο, το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να δούμε τη σελίδα του στο Instagram».

«Να είσαι αυθεντικός – πάντα»

Η Θάλεια δεν νιώθει «ευθύνη» για τους followers της, αλλά νιώθει ευγνωμοσύνη. «Ο κόσμος μού στέλνει συχνά μηνύματα ζητώντας προτάσεις. Αυτό με τιμά. Δεν με αγχώνει – με κάνει να θέλω να δώσω σωστές πληροφορίες».

Και αν της ζητήσεις μια συμβουλή για όσους θέλουν να μπουν στον κόσμο του food content; «Να είναι αυθεντικοί. Να κρατήσουν το προσωπικό τους ύφος και να μην προσπαθούν να γίνουν viral. Το κοινό καταλαβαίνει ποιος είσαι όταν είσαι αληθινός».

Κλείνουμε με το δικό της cheat meal fantasy: «Αργεντινή! Asado, dulce de leche παντού, γλυκά alfajor, ποδόσφαιρο στο La Bombonera. Ό,τι αγαπώ, όλα σε ένα μέρος».

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cantina (@cantinamag)

 

Διαβάστε επίσης: 

Δημήτρης Φραγκογιάννης: Ένας παθιασμένος bread sommelier