Ο Joe Nicchi, ιδιοκτήτης φορτηγού που πουλά παγωτά στο Λος Άντζελες, απηύδησε με τους influencers που ζητούσαν δωρεάν παγωτό με αντάλλαγμα δωρεάν δημοσιεύσεις στους προσωπικούς λογαριασμούς τους στα social media. Βρήκε, λοιπόν, έναν ιδιαίτερο τρόπο να δείξει πως δυσανασχετεί με τέτοιες συμπεριφορές.

Ο πωλητής, λοιπόν, δημοσίευσε στον λογαριασμό του ότι οι influencers που θέλουν να απολαύσουν το παγωτό του θα πρέπει να το πληρώσουν διπλό, δήλωση που αυτόματα έγινε και viral. Η μάστιγα των «επιδραστικών» ειδικών του κάθε χώρου που επικαλούνται την πληθώρα των ακόλουθών τους στα social media όταν απευθύνονται σε εστιατόρια, εκνευρίζει τον Nicchi που δικαιολόγησε τον τρόπο που λειτούργησε στους LA Times: «Αρχικά μπερδεύτηκα. Έρχονταν διάφοροι του τύπου “Γεια σου τι κάνεις; Δεν ξέρω αν με ακολουθείς αλλά έχω 100.000 ακόλουθους. Μπορείς να μου δώσεις ένα παγωτό; Και εγώ θα κάνω σχετική δημοσίευση γι’ αυτό στο story μου”. Ξαφνιάστηκα. Μιλάμε για κάτι που κοστίζει μόλις 4 δολάρια. Σοβαρά τώρα;», είπε. Αυτό συνέβη αρκετές φορές μέχρι που ο Nocchi έφτασε στα όριά του και τύπωσε ένα σήμα που έλεγε ότι «οι influencers θα πληρώνουν τα διπλά» επισημαίνοντας ότι δεν θα τους έδινε ποτέ δωρεάν παγωτό με αντάλλαγμα μία δημοσίευση. Αποτέλεσμα; Η δημοσίευση που έκανε στον λογαριασμό του στα social media έγινε viral. «Είμαστε οι αντι- influencers influencers», είπε στον Guardian.

Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε να συμβαίνει κάτι τέτοιο αφού πέρυσι ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στο Δουβλίνο απέρριψε δημοσίως το αίτημα γνωστής food blogger για δωρεάν διαμονή στο ξενοδοχείο του με ανταπόδοση την προβολή των επιχειρήσεών του.

Το άρθρο της εβδομάδας